در پنجمین روز از هفته دولت؛

۱۲ پروژه در روستاهای آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت مجموعه پروژه های دهیاری های بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آیین بهره برداری از این طرح‌ها که بصورت همزمان برگزار شد، فرماندار، معاونت عمرانی، بخشدار مرکزی، اعضاء شورای اسلامی و دهیاران حضور داشتند.

 بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: امروز و به مناسبت هفته دولت، تعداد ۱۲ طرح و پروژه در بخش‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی در روستاهای این بخش به بهره برداری رسیده است.
فاطمه علیزاده اظهار داشت: آسفالت دو راه روستایی پرکاپشت یاورزاده و کشل آزاد سرا به طول یکهزار و ۷۰۰ متر، افتتاح ساختمان دهیاری نوشر، افتتاح میدان روستای کلیدسر، نصب و راه اندازی ست‌های ورزشی روستاهای گورابجوار، پرکاپشت مهدیخانی، تازه آباد فوشازده، دهشال و بیربنه پایین، نصب دوربین مدار بسته در روستای کشل آزادسرا و اجرای دو طرح ایمن‌سازی معابر در روستاهای مردمکده و چورکوچان از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در روستاهای این بخش به افتتاح رسیده است.

وی هزینه اجرای مجموعه پروژه‌های دهیاری‌های بخش مرکزی آستانه اشرفیه را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: هزینه اجرای طرح‌های هفته دولت در روستاهای بخش مرکزی آستانه اشرفیه از محل درآمدهای دهیاری‌ها و همچنین ماده ۵۸ اعتبارات استانداری تامین شده است.

علیزاده در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات روکش آسفالت روستای لشکام به طول یکهزار و ۲۰۰ متر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، احداث دو واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در روستاهای کلده و اشلیکی با اعتبار ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ساختمان پایگاه مقاومت روستای امشل با اعتبار حدود یک میلیارد ریال، احداث زمین چمن مصنوعی روستای سیاهکوچه با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و احداث سازه مقسم بتنی و دریچه‌گذاری روستای لبشکاء با اعتبار یک میلیارد ریال نیز از توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این بخش به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق روستایی صورت گرفته یادآور شد: بخش مرکزی آستانه اشرفیه با داشتن ۷۱ روستا دارای ۵۹ دهیاری مصوب است.

Share