با کسب دو نشان طلا و یک نقره؛

گیلان قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان کشور

مسابقات قهرمانی کاراته کشور جام امام علی(ع) و انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان آقایان طی دو روز در سالن فتح دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران برگزار گردید که در پایان تیم گیلان با کسب دو نشان طلا و یک نقره قهرمان کاراته بزرگسالان کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسابقات قهرمانی کاراته کشور جام امام علی(ع) و انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان آقایان طی دو روز در سالن فتح دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران برگزار گردید که در پایان تیم گیلان با کسب دو نشان طلا و یک نقره قهرمان کاراته بزرگسالان کشور شد.

در این دوره از مسابقات ۴۰۰ کاراته کا از سراسر ایران حضور داشتند که در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم الیاس محمدزاده و در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم محمدمهدی قاهری موفق به کسب مدال طلا شدند. در وزن منفی ۸۴ نیز، امیر رضاپور محمد دیگر نماینده کاراته استان گیلان، مدال نقره را از آن خود کرد.

در مجموع تیم کاراته استان گیلان در صدر جدول توزیع مدال قرار گرفت و استان‌های قم و کرمانشاه نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است در بخش بانوان نیز سکو قهرمانی کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان انتخابی ورودی به اردو‌های تیم ملی بزرگسالان به آویشن باقری از گیلان تعلق گرفت و وی به مدال طلای این وزن دست یافت.

Share