شهردار کومله در مراسم افتتاح یادمان شهدا؛

نباید از نام شهدا استفاده جناحی و سیاسی استفاده شود | باید با وضو وارد کومله شد

شهردار کومله با بیان اینکه شهدا به همه ایران متعلق هستند، افزود: نباید از نام شهدا برای کارهای جناحی و سیاسی استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی پور در مراسم افتتاح پروژه بوستان لاله ها و یادمان شهدای شهر کومله گفت: برای این پروژه بالغ بر ۸۸۰ میلیون تومان هزینه شده‌است.
شهردار کومله با قدردانی از تیم خلاق طراح پروژه گفت: همه ما بدهکار شهدا هستیم و اگر توفیق خدمتگزاری پیدا کرده ایم و در امنیت هستیم مدیون شهدا هستیم که از جان خودشان گذشتند.

وی افزود: در این ۴ دهه روزهای زیادی را دیده ایم که برخی با استفاده از نام شهدا به پستهای مختلف رسیدند و به دنبال منافع خود بودند که نتیجه آن کمرنگ شدن نام شهدا و فرهنگ شهادت در بین عموم مردم بود.

مهدی پور در ادامه اظهار داشت: شهید مطهری و امام خمینی تاکید داشتند که شهدا شمع محفل بشریت هستند بنابراین نباید از نام شهدا برای کارهای جناحی و سیاسی استفاده شود.

شهردار کومله با بیان اینکه شهدا به همه ایران متعلق هستند، افزود: آنها رفتند که ایران باقی بماند و در بین ابرقدرتها سربلند باشیم و به خود ببالیم که در ایران زندگی می کنیم.

وی در پایان گفت: کاری که شورا و شهرداری کومله در قیاس با جانفشانی شهدا انجام داده اند ناچیز است اما این کار برای آن اجرایی شد تا کسی که وارد کومله میشود بداند در این شهر باید با وضو وارد شد.

شهردار کومله قهرمان مدیریت شهری است

امام جمعه کومله نیز با تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت شهری شهر کومله گفت: شهردار کومله یک قهرمان مدیریت شهری است و این لقب قهرمان مدیریت شهری را از همان ابتدای به دست گرفتن سکان مدیریت شهری وقتی توانایی و نبوغ شما را دیدیم به دکتر مهدی پور دادیم.

حجت الاسلام محطی یادآور شد: امیدوارم با همین رویکرد به کارها ادامه دهند و همچنان یک قهرمان مدیریت شهری بمانند و از شورای ششم کومله بسیار تشکر میکنم که دوباره شما را به این سمت انتخاب کردند.

Share