وزیر بهداشت با سفر به اردبیل و تبریز؛

مردم نگران تامین واکسن کرونا نباشند | تنها راه علاج بیماری کرونا، واکسیناسیون است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم نگران تامین واکسن کرونا نباشند، گفت: دولت تمام تلاش و توجه خود را برای تامین واکسن و واکسیناسیون گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون گلستان تبریز و مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا، اظهار کرد: واکسیناسیون علیه کرونا در واقع یک کار جهادی است و دولت نیز برای واردات واکسن جدیت لازم را دارد تا میزان فوتی های کرونایی به حداقل برسد.

وی همچنین برافزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در کشور به منظور جلوگیری از ازدحام تاکید کرد.

دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

در این دیدار که در خصوص مسائل و مشکلات حوزه سلامت استان و وضعیت کرونا و واکسیناسیون بحث و تبادل نظر شد، آیت الله عاملی با تشریح وضعیت بهداشتی و درمانی استان، پتانسیل بالای استان در توریسم درمانی را مهم دانست.

دکتر عین اللهی نیز از ورود حجم بالای واکسن به کشور از هفته آینده خبر داد و گفت: تنها راه علاج بیماری کرونا، واکسیناسیون است و براساس فتوای مقام معظم رهبری، باید تمامی جامعه واکسینه شوند.

وی با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در بحث توریسم درمانی ضمن اعلام حمایت وزارت بهداشت از سرمایه گذاران بخش خصوصی گفت: باید در این زمینه تسهیل گری لازم جهت جذب بیماران خارجی و توسعه توریسم درمانی صورت گیرد.

وزیر بهداشت در پایان گفت: پرونده الکترونیک یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در دولت سیزدهم است.

Share