مدیرعامل آبفای گیلان؛

فعالیت کارکنان آبفای گیلان در خدمات رسانی، جهادگونه است

مدیرعامل آبفای گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور این شرکت، فعالیت کارکنان در خدمات رسانی را بسیجی وار و جهادگونه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت آبفای گیلان با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار، مدیرعامل و معاونین آبفای گیلان برگزار شد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در حوزه بسیج شرکت اظهار داشت: در فرهنگ ما، فعالیت‌هایی که فراتر از وظایف اداری و سازمانی انجام می‌شود را فعالیت بسیجی‌وار و جهادگونه می‌دانند و در شرایط کنونی و کاهش منابع تأمین آب، معاونین و مدیران شرکت بسیجی‌وار به ارائه خدمت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه سخت‌ترین بخش فعالیت مربوط به حوزه آب و فاضلاب می‌باشد خاطرنشان کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب هم تأمین کننده، انتقال دهنده و توزیع کننده آب شرب می‌باشند و موضوع کیفیت نیز بسیار حائز اهمیت است.

مهندس حسینی از همکاری و مشارکت سپاه قدس گیلان در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی نیز تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: تلاش بر این است با همه مشکلات موجود بهترین خدمات ارائه شود.

مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تقدیر از فرمانده پایگاه بسیج این شرکت که به درجه بازنشستگی نائل آمد، ابراز امیدواری نمود با حضور فرمانده جدید پایگاه بسیج، شاهد رشد و پیشرفت مناسب در فعالیت‌های فرهنگی و اعتلای این حوزه باشیم.

در ادامه حسن حبیبی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار، شکل گیری بسیج مردمی در نهضت انقلاب را یک پدیده ارزشمند عنوان کرد و گفت: اعتقاد امام خمینی (ره) به نقش بی‌بدیل مردم در انقلاب، منجر به تشکیل بسیج مردمی شد.

وی در ادامه افزود: بسیج با هدف حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام تشکیل شد که کارنامه ارزشمندی داشت و بسیج اقشار نیز به فرمان امام راحل تشکیل شد که در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی نقش قابل توجهی داشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار، وظیفه بسیج در دستگاه‌های اجرایی را کمک به سلامت اداری عنوان کرد و یادآور شد: بسیج در امتداد دستگاه‌های اجرایی برای کارآمدی بیشتر و توانمندسازی آن تلاش دارد و کسب مقام طی چندسال گذشته از سوی پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان در جشنواره مالک اشتر و ارزیابی‌های سازمان بسیج کارمندان حاکی از همدلی و تعامل مجموعه شرکت با پایگاه بسیج می‌باشد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سیروس ساسانی، مازیار علیپور بعنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور آبفای گیلان معرفی شد. گفتنی است مازیار علیپور مدیردفتر قراردادها و مدیر دفتر گزینش شرکت آبفای گیلان می‌باشد.

Share