مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان بیان کرد:

شناسایی و جذب سرمایه گذاران در جهت رونق بخشی به صنعت کشور یک اصل است

به مناسبت هفته دولت یک واحد تولید انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان و جمعی از مسئولین یک واحد تولید انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنربیان داشت: حمایت از صنایع کوچک می‌تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد.

فریبرز سعیدی کیا ضمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، در خصوص واحد صنعتی افتتاح شده در شهرک صنعتی شماره ۲ آستانه اشرفیه بیان داشت: شرکت وسعت الکترونیک کوچان تولید کننده انواع ترانسفورماتور و محافظ وسایل برقی در شهرک صنعتی آستانه اشرفیه با سرمایه‌گذاری ۸.۷ میلیارد ریال و با اشتغال ۷نفر افتتاح شد.

وی در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت: حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت می‌باشد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: نیروی انسانی قوه محرک‌های بدنه صنعت است و برای افزایش بهره وری و راندمان در بخش تولید توجه به سرمایه انسانی ضروری است و باید در نیروی انسانی احساس تعلق خاطر به صنعت در کارخانجات ایجاد شود تا متعاقب آن بهره وری و کیفیت مضاعف شود.

Share