مهدی پور: موفقیت حاصل شده را به اعضای شورای پنجم تقدیم می کنم

انتخاب شهردار کومله به عنوان مدیر نمونه شهرستان

منوچهر مهدی پور شهردار کومله به عنوان مدیر تمونه در سطح شهرستان لنگرود با حضور جعفرزاده سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی پور با قدردانی از جامعه پزشکی و کادر درمان بابت حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا گفت: برای همه مردم ایران و همچنین کادر درمان آرزوی سلامتی می کنم.
شهردار کومله با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی با هنر گفت: هر دو شهید بزرگوار معلم بودند و از این مسیر وارد وزارت آموزش و پرورش شدن و در بیست و هشتمین روز خدمت به شهادت رسیدند اما ۴ دهه از تاریخ شهادت آنها گذشته و کسی آنها را فراموش نکرده است.

وی با بیان اینکه از سرعت قطار جمهوری اسلامی ایران کاسته نخواهد شد، افزود: اگر کسی از عرصه خدمت خارج شود نه اینکه توقفی صورت نگرفته بلکه طی این سالها حرکت رو به جلو بوده است.

مهدی پور انتخاب خود به عنوان یکی از مدیران نمونه شهرستان را حاصل همکاری مردم و حمایت مسئولان و اعضای شورا دانست و گفت: موفقیت حاصل شده را به اعضای شورای پنجم تقدیم می کنم.

شهردار کومله با بیان اینکه در دولت سیزدهم و شورای ششم باید خدمت رسانی به مردم نیز شتاب بیشتری بگیرد، افزود: اینکه بوی دولت شهیدان رجایی و باهنر به مشام رسیده جای خرسندی دارد و امیدواریم دکتر رئیسی بتواند گشایشی در سفره های مردم ایجاد کند.

Share