مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

ارائه خدمات داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان رازی رشت

غلامی با اشاره به تعداد امدادگران و داوطلبان به کار گرفته شده در طرح قرارگاه جهادی جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۵۰۰ امدادگر در سه شیفت، ۸ پزشک داوطلب، ۵ پرستار حرفه‌ای، ۲ تکنسین داروخانه، دو تکنسین آزمایشگاه، ۱۲ طلبه جهادی نسبت به ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، کمک پرستاری اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارائه خدمات داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در بیمارستان رازی رشت خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط داوطلبان و امدادگران در بیمارستان رازی رشت گفت: حمل و نقل بیماران تا منزل، ارائه حمایت روانی به بیماران، ارائه حمایت روانی به بستگان متوفیان، ارائه حمایت بالینی دینی لحظه آخر به بیماران در حال مرگ، حمل متوفیان و تحویل به سردخانه، پخش ماسک بین همراهان بیمار، پخش نذورات و آبمیوه طبیعی بین بیماران و کادر درمان، پخش آب معدنی هدیه شده به قرارگاه به نیت استفاده از کادر درمان از جمله خدمات امدادگران و داوطلبان هلال احمر به مردم در بیمارستان رازی رشت بوده است.

غلامی با اشاره به تعداد امدادگران و داوطلبان به کار گرفته شده در طرح قرارگاه جهادی جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: ۵۰۰ امدادگر در سه شیفت، ۸ پزشک داوطلب، ۵ پرستار حرفه‌ای، ۲ تکنسین داروخانه، دو تکنسین آزمایشگاه، ۱۲ طلبه جهادی نسبت به ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، کمک پرستاری اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: امانت کپسول اکسیژن و مانومتر، هزینه شارژ سیلندر‌های اکسیژن، ترابری کپسول‌های اکسیژن بیمارستان، ترابری کپسول‌های خالی برای بیماران به صورت رایگان نیز از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح مذکور بوده است.

سیاوش غلامی ضمن تقدیر از زحمات امدادگران، جوانان، داوطلبان، کانون‌های جمعیت هلال احمر استان، جهادگران هیئت مزار شهدای شهر رشت اظهار داشت؛ این عزیزان ۳۲۵۲ ساعت به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در بیمارستان رازی رشت ارائه خدمت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات این نهاد عام المنفعه در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های این جمعیت در زمینه مقابله با بیماری کرونا تا مهار قطعی این همه گیری ضروری است و باید همه با هم برای ریشه کنی این بیماری با هم تلاش کنیم.

Share