معاون بهره برداری و دیسپاچینگ برق خبر داد؛

احداث ۳۰۰۰ متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان | ادامه روند اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۳ کیلومتر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل ۵.۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث ۳ کیلومتر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری معادل ۵.۸ میلیارد ریال خبر داد.

جوهری گفت: با وجود شرایط همه گیری ویروس کرونا و به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، روند بازسازی شبکه‌های فرسوده استان با سرعت و جدیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث ۳۰۰۰ متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان، با اعتباری معادل ۵.۸ میلیارد ریال و با تلاش ۸ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۴۵ کیلومتر دیگر از شبکه‌های فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتبار قریب به ۶۸ میلیارد ریال جایگزین شده است.

جوهری تاکید کرد: بمنظور ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق به ویژه در بحران‌های جوی احتمالی، در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار ادامه دارد و در سال ۱۳۹۹ فاز اول این طرح با احداث ۱۰۰۰ کیلومتر کابل خونگهدار با موفقیت به اتمام رسید و فاز دوم آن یعنی احداث ۲۰۰۰ کیلومتر در سطح استان و با تلاش کارکنان در حال اجراست.

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان بهمراه تنی چند از مسئولین شهرستان مذکور حضور داشتند.

Share