با اعتباری بیش از 2460 میلیون ریال

احداث کابل خودنگهدار در مناطق کم برخوردار کوچصفهان و تولم شهر

مدیرعامل توزیع برق گیلان از احداث بیش از ۲۰۰۰ متر کابل خودنگهدار دو منطقه کم برخوردار و روستایی شهرهای کوچصفهان و تولم شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان از احداث بیش از ۲۰۰۰ متر کابل خودنگهدار دو منطقه کم برخوردار و روستایی شهرهای کوچصفهان و تولم شهر خبر داد.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت پذیرفته و به همت ۵ اکیپ عملیاتی، در منطقه لاله دشت کوچصفهان ۱۰۳۳ متر شبکه فرسوده با اعتباری معادل ۹۶۰ میلیون ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

هنرمند گفت: در روستای گلاب خواران بخش تولم شهر نیز ۱۰۰۰ متر کابل خودنگهدار با زحمات ۵ اکیپ اجرایی با اعتباری بیش ۱۵۰۰ میلیون ریال احداث شد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن بازدید میدانی از اجرای پروژه‌ها در شهر کوچصفهان اعلام داشت: در سال ۹۹ در مناطق شهری و روستایی کوچصفهان ۳۲ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال و در سالجاری نیز تا کنون بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال با کابل خودنگهدار جایگزین شد.

وی افزود: طی دو دهه اخیر در استان گیلان شاهد بارش‌های سنگین برف و سایر بلایای طبیعی بوده‌ایم که خسارات عمده‌ای به شبکه‌ها و تاسیسات توزیع برق گیلان وارد شد و موجبات فرسودگی حجم بالایی از شبکه‌های توزیع برق را فراهم آورد.

هنرمند تاکید کرد: از ابتدای سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان اجرای دو طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری با جدیت درحال اجرا است تا تمام مردم شریف استان بتوانند از برقی مطمئن و پایدار بهره‌مند شوند.

Share