مدیر منطقه دو شهرداری رشت خبر داد؛

احداث خط اطفای حریق برای امنیت بازار رشت | رشد ۱۲۵ درصدی درآمد سال گذشته

یزدانی گفت: ۸۰ درصد از بودجه شش ماهه اول سال جاری تاکنون محقق شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال، بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی منطقه را محقق گردانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر منطقه دو شهرداری رشت اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ با تلاش همکاران و مشارکت شهروندان ۱۲۵ درصد وصولی درآمد شهرداری منطقه دو محقق گردید و توانستیم ۲۵ درصد افزایش را در بخش درآمد شاهد باشیم. این در حالی است که تعداد ساخت و ساز و صدور پروانه که به عنوان درآمد شهرداریها محسوب می شود، در این منطقه کم است.

یوسف یزدانی در ادامه به تحقق بودجه شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تاکنون ۸۰ درصد بودجه شش ماهه اول سال جاری محقق شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال، بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی منطقه را محقق گردانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پروژه کف پوش بازار را یکی از پروژه‌های عمرانی در هسته مرکزی رشت عنوان کرد و گفت: در اواخر سال گذشته شاهد آب گرفتگی در محدوده بازار بودیم، لذا برای رفع این مشکل لوله‌ گذاری‌ هدایت آبهای سطحی را در دستور کار قرار دادیم.

یزدانی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌ها در شهر رشت، امنیت بازار و پیشگیری از وقوع حوادث در زمان حریق بود که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون در حال احداث خط لوله آب اطفای حریق در این محدوده می باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت در پایان از بازاریان محترم شهر رشت که با صبوری و حفظ آرامش در پروژه بازار مشارکت داشتند، تشکر کرد و از اتمام این پروژه تا پایان مهر ماه سال جاری خبر داد.

Share