مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان خبر داد؛

۵۵۵ نفر از خبرنگاران گیلان واکسینه شدند | پایان موفقیت آمیز فاز نخست واکسیناسیون

به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری اداره کل ارشاد گیلان طی این دو روز ۵۵۵ نفر از اهالی رسانه و خبرنگاران میدانی در رشت و سایر شهرستانهای استان با تزریق واکسن کووایران برکت علیه کرونا واکسینه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاز نخست واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان علیه بیماری کرونا با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با قدردانی از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی برای واکسینه کردن خبرنگاران گیلانی گفت: خوشبختانه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد استقبال بسیار گسترده خبرنگاران گیلانی بودیم به طوریکه به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری اداره کل ارشاد گیلان طی این دو روز ۵۵۵ نفر از اهالی رسانه و خبرنگاران میدانی در رشت و سایر شهرستانهای استان با تزریق واکسن کووایران برکت علیه کرونا واکسینه شدند.

ابراهیم بهمنی جلالی در ادامه با قدردانی از نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به رسانه های استان یادآور شد: در صورت اینکه خبرنگاری از واکسیناسیون جا مانده باشد، انشاءالله تمهیدی فراهم خواهد شد تا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان آنها نیز در اسرع وقت واکسینه شوند.

وی همچنین به واکسیناسیون خبرنگاران در سطح شهرستانهای گیلان اشاره کرد و گفت: خانه مطبوعات و رسانه های گیلان از مراکز بهداشت و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها بابت همکاری و هماهنگی در واکسیناسیون خبرنگاران شهرستانی قدردانی می کند.

Share