طی برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد

طی مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام رهبری تقدیر و حجت‌الاسلام ربانی‌نژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی صبح در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به وضعیت نامطلوب بیمارستان‌های رشت، گفت: تعداد بیماران در بیمارستان‌ها بسیار بالا بوده و تخت‌ها پر شده است لذا باید پروتکل‌های بهداشتی را به جد رعایت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت ارتباط داشتن مداوم با قرآن و نهج البلاغه، تصریح کرد: سعادت جامعه بشری در گرو وجود کارگزاران صالح و سالم است.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب مدیران شایسته و لایق برای جامعه، اضافه کرد: معیار انتخاب مدیران شایسته خداباوری، تقوا و خودسازی است.

محمدی با بیان اینکه حکومت امیرالمومنین به عنوان نمونه‌ای از مدل حقانیت و الگو در جامعه بشری است، افزود: انسان متدین گناه نمی‌کند زیرا خود را در محضر خدا می‌بیند لذا نیازی به پاسبانی و نگهبانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان رابطه خوبی با خداوند داشته باشد، رابطه او با مردم نیز اصلاح می‌شود، ادامه داد: مسئولان طبق فرمایش امام علی (ع)، باید از داشتن رفتار تصنعی با مردم پرهیز کرده و تنها برای رضایت خدا کار کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر تقویت عملکرد بسیج، عنوان کرد: اگر در طرحی نتوانستید عملکرد موفقی داشته باشد، حقیقت را بگویید و در صدد تقویت عملکرد و رفع نقاط ضعف باشید.

محمدی پرورش نیروهای بسیجی را وظیفه مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و افزود: خطر بسیار نزدیک است زیرا دشمن در یک وجبی کشور حضور دارد و تقویت نیروهای بسیجی برای مقابله با خطرات احتمالی ضروری است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام رهبری تقدیر و حجت‌الاسلام ربانی‌نژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

Share