دختر گیلانی رتبه چهارم کنکور هنر:

دوست دارم رشته سینما را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم | در هنر به دنبال آرزوها و آرمان‌هایم هستم

شفیع‌پور فومنی نوشتن را علت اصلی گرایش به هنر عنوان کرد و گفت: در هنر به دنبال آرزوها و آرمان‌هایم هستم و مصمم هستم به زبان هنر ایده آل‌هایم را محقق کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، می‌سا شفیع‌پور فومنی، دانش آموز مدرسه پژوهش ناحیه ۲ رشت که امسال دیپلم ریاضی را اخذ کرده، توانست در کنکور هنر امسال رتبه ۴ کنکور سراسری را از آنِ خود کند.

می‌سا شفیع‌پور فومنی دانش آموزی که با وجود تحصیل در رشته ریاضی فیزیک به دنبال علایق خود رفته و رشته هنر را برگزیده است.

وی با اشاره به شیوه‌های مطالعه دروس برای آمادگی در کنکور اظهار داشت: از کودکی به رشته هنر علاقه‌مند بودم و برای رسیدن به موفقیت بسیار تلاش کردم به طوری که در فرآیند آماده‌سازی از روزی ۱۲ تا ۱۴ ساعت مطالعه می‌کردم.

شفیع‌پور فومنی نوشتن را از علایق همیشگی خود می‌داند و می‌افزاید: با نوشتن، بسیاری از علایق خود را تصور و تجسم می‌کنیم و می‌توانیم رویاهای خود را در قالب کلمات جاری کنیم.

وی نوشتن را علت اصلی گرایش به هنر عنوان کرد و گفت: در هنر به دنبال آرزوها و آرمان‌هایم هستم و مصمم هستم به زبان هنر ایده آل‌هایم را محقق کنم.

شفیع‌پور فومنی با بیان علاقه‌اش به رشته سینما گفت: دوست دارم رشته سینما را برای ادامه تحصیل انتخاب کنم و روایت‌گر صادق جامعه باشم.

وی با تشکر از پدر و مادر خود برای ایجاد فضایی صمیمی و همدلانه در محیط خانه، خاطرنشان کرد: والدینم در دوران سخت کرونا همواره پشتیبان من بودند و در انتخاب این رشته به همراهی کردند.

رتبه ۴ کنکور هنر امسال با اشاره به کمبود هنرستان‌های هنرهای نمایشی در استان اظهار داشت: برای جبران این نقیصه، کتاب‌های کمک آموزشی، استفاده از مشاوران و آزمون‌های آزمایشی در کسب این موفقیت بسیار تأثیرگذار بودند.

وی با اشاره به علاقه‌اش به فیلم‌سازی اظهار داشت: در سینمای ایران آثار عباس کیارستمی و اصغر فرهادی را دنبال می‌کنم و «سینما پارادیزو» و «فارست گامپ» از فیلم‌های مورد علاقه من هستند.

Share