به مناسبت روز خبرنگار؛

دستاوردهای دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی

همزمان با روز خبرنگار، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، مهندس علی توسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در سخنانی پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، خبرنگاران شهید استان و همچنین تجلیل از زحمات خبرنگاران رسانه‌های استان، با درخواست اعضای هیات مدیره مبنی بر معافیت اعضای خانه مطبوعات و رسانه های گیلان از پرداخت ورودی به منطقه آزاد انزلی موافقت کرد.
همچنین مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بر اعلام آمادگی این سازمان برای مشارکت صددرصدی در امر آموزش خبرنگاران و در اختیار قرار دادن مکان آموزش به همراه هزینه های جاری، جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران گیلانی موافقت کرد.
ایجاد دفتر نمایندگی خانه مطبوعات و رسانه های گیلان در منطقه آزاد انزلی به جهت سهولت در برگزاری برنامه های رسانه ایی و فرهنگی دیگر موضوعی بود که در این نشست مطرح شد و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از آمادگی سازمان متبوع خود برای بررسی و احصای راهکارهای قانونی جهت اجرایی شدن این پیشنهاد تاکید کرد.

Share