نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون‌ها:

داوطلبان کرونایی آزمون ارشد در گیلان جدا از بقیه رقابت می‌کنند

ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون ها گفت: داوطلبان کرونایی آزمون کارشناسی ارشد در این استان جدا از بقیه شرکت کنندگان رقابت می کنند لذا جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون‌ها گفت: داوطلبان کرونایی آزمون کارشناسی ارشد در این استان جدا از بقیه شرکت کنندگان رقابت می کنند لذا جای هیچ نگرانی نیست.

ارسلان دمیرچی اظهار داشت: پیش از این شرکت کنندگان باید فرم خود اظهاری مربوط به داوطلبان مبتلا به کرونا را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل می کردند تا برنامه ریزی برای آزمون آنان انجام شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان سنجش یک داوطلب مبتلا به کرونا در آزمون کارشناسی ارشد استان گیلان شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سوالات این داوطلب پلمپ شده بوده که در بیمارستان آزمون می‌دهد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون ها بیان داشت: از داوطلبان در روز آزمون تب سنجی انجام می شود ضمن اینکه اگر داوطلبی در روز آزمون اعلام کند که حالش خوب نیست، در اتاقی مجزا از سایر داوطلبان در همان حوزه امتحانی، آزمون خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه تمام حوزه های آزمون کارشناسی ارشد قبل از برگزاری هر آزمون ضدعفونی خواهد شد، اضافه کرد: رعایت تمامی دستورالعمل های برگزاری آزمون ها از جمله رعایت فاصله ۱.۵ تا ۲ متری و استفاده از ماسک مورد تاکید است.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون ها خاطر نشان کرد: ۱۸ هزار و ۱۳۳ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در ۱۳۶ کد رشته در استان گیلان رقابت می کنند که  ۲۵ درصد داوطلبان زن و ۷۵ درصد از آنان مرد هستند.

وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد از فردا چهارشنبه همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز در شهرستان های رشت، بندرانزلی، تالش، لاهیجان، لنگرود و رودسر برگزار می شود، افزود: زمان آزمون با توجه به هر رشته بین ۸۰ تا ۲۷۰ دقیقه است.

هم اکنون شهرستان های رشت، خمام، رودسر، رودبار، بندرانزلی، آستارا، سیاهکل، لاهیجان، آستانه اشرفیه، صومعه سرا، شفت، رضوانشهر و تالش در رنگ بندی پرخطر کرونایی “قرمز” قرار دارند، لنگرود، ماسال و فومن نارنجی و تنها شهرستان املش زرد است

Share