در راستای پایداری شبکه های توزیع برق:

احداث ۹۲۰۰ متر کابل خودنگهدار در روستاهای شهرستان صومعه سرا

در راستای تداوم اجرای طرح جایگزینی ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه مسی فرسوده با کابل خودنگهدار در استان گیلان با اعتباری معادل ۲۷۰ میلیارد تومان، ۹۱۸۰ متر کابل خودنگهدار در تعدادی از روستاهای شهرستان شهرستان صومعه سرا احداث شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حاشیه اجرای این پروژه دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ فاز اول اجرای طرح تبدیل شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد تومان اجرا شد و فاز دوم طرح مذکور نیز از دهه فجر گذشته به میزان ۱۰۰۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در سطح استان در حال اجراست.

وی افزود: در ادامه این طرح و باوجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور و به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع برق گیلان ۹۱۸۰ متر شبکه فرسوده با اعتباری معادل ۱۱۱۵۶ میلیون ریال و با فعالیت ۶ اکیپ اجرایی به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

هنرمند افزود: در شهرستان صومعه سرا تا کنون طی دو مرحله از طرح مذکور قریب به ۶۶ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است.

همچنین در خلال اجرای این پروژه دکتر سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های شرکت توزیع برق گیلان در امر خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و افزود: هدف اصلی و غایی جلب رضایت مردم است و تلاش مجموعه توزیع برق با وجود شرایط کرونایی در سطح کشور قابل ستایش است و تداوم روند خدمات‌رسانی به مردم و فراهم آوردن زیر ساخت لازم برای توسعه هرچه بیشتر باید مدنظر باشد.

گفتنی است در این مراسم مهندس سید جلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا، مهندس داداشی مدیر توزیع برق صومعه سرا و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان حضور داشتند.

Share