مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

هیچگونه کمبود، گرانی بنزین و اعتصابی در گیلان وجود ندارد | وضعیت عادی است و جایگاه‌ها فعال هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با رد اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های گیلان مبنی بر اعتراض رانندگان فعال در بخش حمل و نقل بنزین، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و ما هیچگونه مشکلی در این زمینه نداریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کوروش بالادست، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا، دلیل کمبود بنزین و تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت بنزین را ورود مسافر، واریز سهمیه بنزین ابتدای ماه و مصادف شدن روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلات حل شده است، تصریح کرد: تمامی جایگاه سوخت گیلان سرپا هستند و به کار خود ادامه می‌دهند.

بالادست همچنین افزود: جایگاه‌های ما شب گذشته(پنجشنبه ۳ تیرماه) تا ساعت ۱:۳۰ بامداد شلوغ بود و ما هرچقدر ظرفیت پمپ بنزین‌ها را تکمیل می‌کردیم اما بنزین استفاده می‌شد.

اعتصاب نفتگران پالایشگاه‌های کشور ارتباطی به ما ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعتصاب نفتگران پالایشگاه‌های کشور را به موضوع شلوغی جایگاه‌های بنزین در گیلان بی ارتباط دانست و به دیارمیرزا گفت: ما برای پالایش و پخش هستیم اما آنها برای گاز و پتروشیمی هستند.

بالادست با بیان اینکه ما چیزی به نام ثبت سفارش نداریم، اظهار داشت: جایگاه‌‌داران ما خرید می‌کنند و حواله آنها به انبار می‌رود و ما هیچ مشکلی نداریم.

اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های گیلان شایعه است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با رد اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های گیلان مبنی بر اعتراض رانندگان فعال در بخش حمل و نقل بنزین، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و ما هیچگونه مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه بنده هم‌اکنون از انبار نفت خارج شدم، اظهار کرد: تمام جایگاه‌ها برقرار هستند و وضعیت از شرق تا غرب استان کاملا عادی است و علت شلوغی جایگاه‌ها به دلیل ورود مسافران است؛ ما شلوغی را تکذیب نمی‌کنیم ولی کمبودی برای بنزین وجود ندارد.

بالادست همچنین گفت: بنده در فضای مجازی دیدم که برخی ادعا کردند که بنزین گران می‌شود که چنین چیزی نیز صحت ندارد زیرا ما نه اعتصاب داریم و نه گرانی!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در پایان با تأکید بر اینکه ما استان تدارکاتی هستیم و به دو، سه استان همجوار نیز سوخت رسانی می‌کنیم، گفت: ذخایر مخازن گیلان تکمیل است و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

 

Share