دنیامالی بیان کرد:

نامزدهای انتخابات فاصله زیادی از هم ندارند|تک قطبی در انتخابات به نفع منافع ملی نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فاصله زیادی از هم ندارند، گفت: آنچه برای نظام و کشور اهمیت حیاتی دارد، در وهله اول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «احمد دنیا مالی» با اشاره به فرایند احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به ایرنا گفت: آنچه برای نظام و کشور اهمیت حیاتی دارد، در وهله اول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که نامزدهای تایید صلاحیت شده فاصله زیادی با یکدیگر ندارند از سوی دیگر فضای فعلی جامعه هنوز سیاسی نشده است.

نماینده مردم انزلی خاطرنشان کرد: مشکلاتی مانند معیشت، بیکاری و مبارزه با فساد در جامعه وجود دارد و طبیعی است که مردم به نامزدی رای می‌دهند که بتواند نظر آن‌ها را در حوزه اقتصادی، اجتماعی، اشتغال، تولید و مبارزه با فساد تامین کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: رقابت‌های سیاسی بر حوزه مشارکت عمومی اثرگذار است ولی به نظر می‌آید رقابت سیاسی انتخابات ریاست جمهوری به جای داشتن عمق، بیشتر شکلی است و دعواها و رقابت‌های جناحی و سیاسی به صورت عمقی مطرح نیست.

وی با بیان اینکه فضای تک قطبی در انتخابات به نفع منافع ملی نیست، گفت: لاریجانی بعنوان رییس سابق مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و حضور وی در انتخابات می‌توانست فضای رقابتی خوبی را بوجود بیاورد.

نماینده مردم انزلی در مجلس تاکید کرد: دشمنان کشور با تمام وجود تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند و در این شرایط آنچه امروز برای کشور مهم است، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند که شرایط اقتصادی و شیوع کرونا فضای سختی را در کشور ایجاد کرده است، ولی معتقدم باید شرایطی ایجاد می‌شد که مشارکت حداکثری محقق شود در عین حال امیدوارم شاهد اتفاق‌های پرشوری در این دوره انتخابات باشیم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه وزارت کشور «سعید جلیلی»، «محسن رضایی میرقائد»، «سیدابراهیم رییسی»، «علیرضا زاکانی»، «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی»، «محسن مهرعلی زاده» و «عبدالناصر همتی» به عنوان نامزدهای نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شدند.

Share