بازدید فرماندار و روسای ادارات از دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله؛

لزوم هماهنگی ادارات و اتخاذ تصمیم واحد در برخورد با سرمایه گذاران در لنگرود

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر لزوم هماهنگی ادارات و اتخاذ تصمیم واحد در برخورد با سرمایه گذاران گفت: ادارات و سیستم قضایی همکاری لازم را برای برطرف کردن مشکلات موجود با یکدیگر دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری با بیان اینکه بازدید از دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله در راستای جلسه حمایت قضایی از سرمایه گذاران و با حضور جمعی از روسای ادارات برگزار شد، افزود: حسب موافقت های اولیه اقدامات زیرساختی مناسبی در گذشته صورت گرفته اما به دلیل برخی اختلاف نظرها کارها با کندی پیش رفت.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر لزوم هماهنگی ادارات و اتخاذ تصمیم واحد در برخورد با سرمایه گذاران گفت: در همین زمینه با مدیرعامل آب منطقه ای تماس گرفته شد تا اقدامات لازم توسط این شرکت صورت بگیرد و سرمایه گذار نیز متعهد شد تا دیواره سازی رودخانه شلمانرود را برای کمک به مردم در آن منطقه انجام دهد.

حیدری با اشاره به احداث مجموعه دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله توسط مهندس مهرابی در زمینی ۱۵ هکتاری و اشتغالزایی ۱۰۰ نفری اظهار کرد: در سال سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها٬ موانع موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه این پروژه نیاز به استقراض از سیستم بانکی نداشته، گفت: ادارات و سیستم قضایی همکاری لازم را برای برطرف کردن مشکلات موجود با یکدیگر دارند.

تراب مهرابی سرمایه گذار دهکده تفریحی توریستی تورسنگ گالشکلام چمخاله نیز ضمن قدرانی از مسئولان شهرستان لنگرود بابت حضور فرماندار لنکرود و بازدید از این پروژه جهت رفع موانع قدردانی کرد.

Share