نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد:

حضور در انتخابات جهاد در راه خدا و تداوم راه شهیدان است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور در انتخابات مصداق جهاد در راه خدا است گفت: ملت ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند و شهیدان به ما آموختند که جهاد در راه خدا توقف ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، آیت الله «رسول فلاختی» امروز (چهارشنبه، ۲۶ خرداد) در مراسم تشییع پیکر پاک شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری تشکیل گروه‌های موهومی چون داعش و جبهه النصره با هوس‌های قدرت‌های جهانی و استکبار جهانی را برای محو اثر شهادت و جهاد در راه خدا دانست و گفت: امروز اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و آباد را در دنیای مادی داشته باشیم باید راه شهیدان را پیشه خود کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام وانقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند که اقدامی مجاهدانه است افزود: امروز جهاد دیگری پیش روی ما است و آن حضور در انتخابات است.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی در برهه حساس کنونی اذعان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن انتخابات است و لحظه به لحظه کشورمان را رصد می‌کند تا ببیند ملت ایران در این انتخابات چه خواهند کرد.

فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند و شهیدان به ما آموختند که جهاد در راه خدا توقف ندارد تاکید کرد: سلامت و سعادت جامعه، رهایی از سلطه سلطه‌گران جهانی، آزادی و نجات امت اسلامی، هریت و عمل به تکالیف الهی در سایه جهاد در راه خدا است و این خطوط قرمزی است که از شهدا آموختیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جهادی است که باید با تاسی به شهدا ادامه دهیم تصریح کرد: با شهیدان پیمان می‌بندیم که راهتان را با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد.

گفتنی است، شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری در سن ۲۱ سالگی در تاریخ بیست و یکم تیرماه ۱۳۶۷در منطقه زبیدات به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده که از شهدای نیروی انتظامی است بعد از ۳۳ سال شب گذشته به زادگاهش بازگشت و امروز بعد از تشییع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در روستای گرفم خمام آرام می‌گیرد.

Share