نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور با نشاط مردم در پای صندوق های رای دشمن را مایوس و دل دوستان را شاد کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان در نخستین لحظه های آغاز فرآیند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در نخستین لحظه های آغاز فرآیند انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا رای خود را به صندوق انداخت.
امام جمعه رشت پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با تبریک و تهنیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار گیلان به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و از آغاز برگزاری انتخابات پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کردند.
وی با قدردانی از مردم ولایتمدار گیلان، افزود: گزارش ها از سراسر استان نشان می دهد مردم با حضور پر شور و با نشاط در پای صندوق های رای حاضر شدند و دشمنان را مایوس و دل دوستان را شاد کردند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات خوب بوده و شایسته تقدیر است، تصریح کرد: ملت حق دارد پای صندوق رای حضور پیدا کند و با انتخاب آزاد رئیس جمهور که در راس امور اجرای کشور قرار دارد و اعضای شوراها را تعیین کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با درود و آفرین به ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان، بیان کرد: امروز روح شهدا با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای شاد است.
وی در ادامه با برشمردن شاخصه کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، گفت: مردم برای شوراها به کسانی رای دهند که توانمند باشند و قدرت اداره و مدیریت شهر و روستا در عرصه های مختلف را داشته باشند.
آیت الله فلاحتی، ایمان به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و مردم را از شاخصه های کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و خاطرنشان کرد: منتخب مردم در شوراهای شهر و روستا باید دست پاک باشد و مردم برای انتخابات کاندیداهایی با چنین ویژگی ها می توانند از افراد خبره و متدین کمک بگیرند.

Share