رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی رئیسی در گیلان؛

اگر در مقابل دنیاطلبان و‌ نفوذی‌ها نیاستیم بی‌تردید شکست خواهیم خورد

آقازاده با اشاره به اینکه میز خدمت یک امانت است و باید بدانیم که با راه رفتن کار حل نمی شود، بیان کرد: جلسات تکراری و غیرخروجی هیج تاثیری برای انقلاب ندارد و باید در این زمینه بازنگری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز نشست مشترک روسای شهرستانها، کارگروه‌ها، کمیته ‌ها و مشاوران ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی استان گیلان در رشت برگزار شد.

سیدعلی آقازاده، در این نشست با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره)، آیت الله احسانبخش، شهدای قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: بخشی از تصمیمی که ملت ایران در چند سال اخیر در حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی مرتبط با تهدیدات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گرفتند تصمیم درستی بود و شناخت ملت ما نیز شناخت درستی بود.

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه ملت ایران همواره انقلابی عمل کرده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران همواره در بزنگاه‌ها از انقلاب پشتیبانی کرده‌اند، به گواه تاریخ ملت ما از مردم صدر اسلام بهتر بوده و با وجود اینکه اعتقادات مردم در این چند سال اخیر مورد تهدید جدی قرار گرفت اما همواره بصیرت مردم خواب‌های خیالی دشمن را به کابوس تبدیل کرد.

آقازاده با تاکید بر اینکه مسولان نباید کاری کنند که مردم از انقلاب ناامید شوند، بیان کرد: ما به لحاظ ارزش‌های انقلابی و دینی در این چند سال آسیب دیدیم زیرا دنیاطلبی، عافیت طلبی، باندبازی و تضییع حقوق مردم چیزی نیست که ما راحت نادیده بگیریم و از آن بگذریم زیرا مواضع مدیریتی در خیلی از حوزه‌ها در این چند سال از دست رفته است.

وی با بیان اینکه عملکرد آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی یک عملکرد فوق‌العاده بود که باید این عملکرد را قدر دانست، تصریح کرد: این قوه قضاییه بعد از ۲۰ سال برخی از کارخانجات را از حلقوم خائنین خارج کرد.

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه رویکرد قوه قضاییه بازپس‌گیری این کارخانجات از مدیران فاسد است، خاطرنشان کرد: مردم، مجلس را نیز از حلقوم کانون جریان منفعت و فساد بیرون آوردند‌.

وی با بیان اینکه اینها همه مرهون بصیرت بالای ملت ایران است، گفت: مجلس شورای اسلامی یک محصول در شأن ملت ایران است اما باید احتیاط کرد و این فضای ایجاد شده در مجلس را حفظ کرد.

آقازاده با اشاره به اینکه سنگر خدمت‌گذاری به مردم را باید نیروهای انقلابی و جهادی داشته باشند، بیان کرد: باید افراد سالم و مومن در حوزه‌های مدیریتی حضور داشته باشند امروز اینگونه نیست و ما فدای ملت ایران و تمامی ملت‌های مستضعف هستیم.

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه جبهه مقاومت امروز جبهه جهانی است، تصریح کرد: در حاکمیت اسلامی باید از جان‌و‌مال مردم دفاع کنیم و جبهه مقاومت در این چند ساله نشان داده تا پای جان در میدان بوده است.

آقازاده با اشاره به اینکه میز خدمت یک امانت است و باید بدانیم که با راه رفتن کار حل نمی شود، بیان کرد: جلسات تکراری و غیرخروجی هیج تاثیری برای انقلاب ندارد و باید در این زمینه بازنگری شود.

وی با بیان اینکه اگر در مقابل این دنیاطلبان و‌ نفوذی‌ها نیاستیم بی‌تردید شکست خواهیم خورد، گفت: هرکس در هر شهر، منطقه و‌ محله‌ای باید برای حضور پرشور مردم تلاش کند و‌ وجود ستادهای مختلف در گیلان طبیعی است و اما باید بین این ستادها انسجام به وجود بیاید.

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه ما تمامی نیروهایی که در استان برای آیت‌الله رئیسی در حال فعالیت هستند را از خود بالاتر می‌دانیم، افزود: ما خود را به عنوان یک سرباز در خدمت نیروهای انقلابی می‌دانیم و از ایجاد ستادهای فعال و مختلف در استان استقبال می‌کنیم.

آقازاده با تاکید بر اینکه ما یک ستاد مستقل هستیم و از تهران حکم داریم، بیان کرد: این ستاد را با حضور نیروها و جریان‌های انقلابی فعال استان مدیریت خواهیم کرد و شورای راهبری و مشورتی گیلان نیز به ما کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امیر چهری نیز در این جلسه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری، امید‌آفرینی و انتخاب‌اصلح تاکید دارند، اظهار کرد: همگی باید جهت حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنیم و در این زمینه باید جهادی کار کنیم.

رئیس کمیته طلاب و روحانیون ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه جهاد خطرات خاص خود را دارد، بیان کرد: هدف نهایی ما رضای خدا و تحقق وعده‌های الهی برای جامعه اسلامی است و در این راه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

دبیر ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید حرکت اجتماعی فراگیر در استان ایجاد شود، اظهار کرد: بین تمامی ستادهای که حکم گرفته‌اند، باید هم افزایی صورت بگیرد.

محمد حقی با بیان اینکه باید تلاش انجام شود و انگیزه ایجاد شود، افزود: فضا باید به سمت حضور حداکثری برده شود و یکپارچگی لازم در این ستادها به وجود بیاید تا در محلات مختلف استان گیلان شور انتخاباتی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در انتخابات پیش رو اهمیت بالایی دارد، بیان کرد: باید از این ظرفیت در ایام کرونا جهت حضور پرشور مردم در انتخابات بهره برد و از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستانها استفاده کرد.

رئیس ستاد سمر آیت الله رئیسی در گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه در سخت‌ترین دوران تاریخ بشریت حضور داریم، اظهار کرد: در این سخت ترین دوران تاریخ باید افراد انقلابی را راس کار بیاریم باید برای حضور پرشور مردم در انتخابات نیز تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمد با اشاره به اینکه تلاش اول ما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: بعد از حضور پرشور مردم در انتخابات باید سپس به دنبال انتخاب فردی اصلح باشیم تا کشور را از بحران‌های گذشته نجات دهیم.

Share