با همکاری جبهه پایداری؛

آغاز به کار رسمی ستاد انتخاباتی “برای مردم” رئیسی در استان گیلان

ستاد انتخاباتی *برای مردم* به صورت ستاد مردمی در کل کشور با همکاری جبهه پایداری انقلاب اسلامی و با هماهنگی ستاد مرکزی فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر مجید دل آور از سوی ستاد مردمی ” برای مردم” کشور بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی “برای مردم” آیت الله سیدابراهیم رئیسی استان گیلان منصوب شد.

 سید هادی صفوی سخنگوی ستادانتخاباتی *برای مردم* استان گیلان اظهار داشت: پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که اساسا یک انقلاب مردمی بود، همواره رکن اصلی کشور؛ مردم هستند.

وی با اشاره به دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن نقش مردم در تصمیم گیری های کشور گفت: دشمنان انقلاب در برهه های مختلف و با روش های مختلف در تلاش هستند تا بین نظام و مردم رخنه ایجاد کنند. گاهی با فتنه گری و دشمنی مستقیم و گاهی با دست چدنی زیر دستکش مخملی. اما مردم ولایتمدار ایران ، در هیچ زمان دست از پشتیبانی انقلاب و ولایت فقیه بر نداشتند و ان شاالله در روز ۲۸خرداد با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که با وجود عملکرد درخشان و شخصیت عدالت خواه و فسادستیز جناب آقای سیدابراهیم رئیسی این کشور را به قله های استقلال و عزت می رسانند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی *برای مردم* استان گیلان ضمن معرفی مسئولین کمیته های استانی ستادانتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رئیسی خاطرنشان کردند: ان شاالله در روز های آینده مسئولین محترم کمیته های استانی دیگر و روسای محترم ستاد انتخاباتی در شهرستان ها معرفی خواهند شد.

اسامی مسئولین ستاد انتخاباتی *برای مردم* سیدابراهیم رئیسی استان گیلان که تاکنون منصوب شده اند به شرح ذیل می باشد:

مسئول ستاد: دکتر مجید دل آور

قائم مقام: حجت الاسلام سید محمدهادی صفوی

مسئول کمیته فرهنگیان: جناب آقای محمود قاسم زاده

مسئول کمیته روحانیون: حجت الاسلام محمدعلی امینی

مسئول کمیته بهداشت و درمان: دکتر علیرضا فروزان

مسئول کمیته دانشجویی:سرکار خانم طاهره کاظم پور

مسئول کمیته کارگران: جناب آقای علی حسین زاد فرد

مسئول کمیته بانوان: سرکار خانم سکینه فتحی

مسئول کمیته هنرمندان:جناب آقای امین صالحی

لازم به ذکر است ستاد انتخاباتی *برای مردم* به صورت ستاد مردمی در کل کشور با همکاری جبهه پایداری انقلاب اسلامی و با هماهنگی ستاد مرکزی فعالیت می کند.

Share