سخنگوی ستاد همتی در استان گیلان خبر داد؛

آسیب به بنرهای نصب شده در سطح شهر رشت و اقلام تبلیغاتی ستاد همتی در گیلان

سخنگوی ستاد همتی در استان گیلان از آسیب به اقلام تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرمان پورقربانی گفت: در ساعات اولیه روز چهارشنبه اخباری به ستاد دکتر همتی مبنی بر آسیب به بنرهای نصب شده در سطح شهر رشت به دستمان رسید که سریعا دوستان ما در معاونت تبلیغات عازم این محل ها شده و صحت اخبار فوق را تأیید کردند. شدت آسیب به حدی است که در برخی نقاط، بنر تبلیغاتی به طور کامل از جا کنده شده و تنها داربست، قابل رویت است.

پورقربانی ادامه داد: این موضوع محدود به بنرها نشده و حتی معدود پوسترهای نصب شده از دکتر همتی در محلهای پیش بینی شده برای نصب نیز کنده شده و جای آن نام کاندیدای دیگری را نوشته اند!

او تأکید کرد: ما انتظار برگزاری یک رقابت دوستانه را داریم. برای ما عجیب است حالا که تقریبا تمام کاندیداهای یک جریان را حذف کرده اند، همه تریبون های رسمی در اختیارشان هست، تمامی امکانات لازم را برای حصول نتیجه، بسیج کرده اند و پنج نفر در مقابل دکتر همتی ایستاده اند؛ آیا جدا نیاز به عملکرد اینگونه هم هست؟ در هر حال تخریب و انهدام اقلام تبلیغاتی دکتر همتی به طور همزمان در چند شهر از جمله رشت حکایت از یک برنامه ریزی برای عدم شناخت مردم نسبت به ایشان دارد، اما ملت ایران حتما نسبت به این بداخلاقی ها ابراز انزجار خواهد کرد.

سخنگوی ستاد همتی در گیلان در پایان گفت: این ستاد از فرماندار محترم و همچنین کلیه تأمین کنندگان امنیت انتخابات انتظار دارد در مقابل تخریب‌های اینگونه موضع گرفته و اجازه ندهند رفتارهای اینگونه عامل نگرانی بیش از پیش مردم و دلسرد شدن نسبت به آینده کشور قرار گیرد.

Share