از تعامل با سایر اعضای شورای شهر تا پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری؛

علی درجزی اهداف و برنامه‌های اجرایی خود را برای رشت تشریح کرد

درجزی همچنین از پیگیری آزادسازی حریم و پاکسازی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب، ساماندهی ترافیک شهر، پیگیری توسعه پروژه‌های کمربندی سطح شهر جهت تسهیل در ایاب و ذهاب، مناسب‌سازی خیابان‌ها و معابر و ورودی ادارات جهت سهولت تردد جانبازان، معلولین و سالمندان را از اهداف خود دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی درجزی، کاندیدای ششمین دوره انتخابات کلانشهر رشت اهداف و برنامه‌های اجرایی خود را تشریح کرد.

وی تعامل سازنده و صمیمی با سایر اعضای شورای شهر، ایجاد نگرش نوین و مطلوب نسبت به جایگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور اعتمادسازی شهروندان عزیز و تعامل و ارتباط صمیمی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور هماهنگی و جذب اعتبارات لازم جهت رفع مشکلات زیست محیطی و… را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد.

درجزی، تعامل و همفکری نزدیک با مسئولین شهری در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی را مهم دانست و ادامه داد: راه اندازی بنیاد علمی در جهت بهره‌مندی حداکثری از نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات اساتید حوزه، دانشگاه (نخبگان، دانشجویان و جوانان) و… بسیار خائز اهمیت است.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت همچنین ادامه داد: تعامل و همکاری صمیمی با کارگروه‌های تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری، راه و شهرسازی و… کلیدی است.

وی با بیان اینکه مطالعه و بررسی دقیق هزینه‌های نامتعارف و تحمیلی به شهرداری و ساماندهی وضعیت املاک و مستغلات غیر ضرور با توجه به مشکلات مالی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: پیگیری و رفع مشکلات پیش روی شهروندان محترم در خصوص دریافت پروانه ساخت زمین‌های نسقی ضروری است.

درجزی با تأکید بر اینکه گزارش سه ماهه عملکرد مثبت اجرایی باید از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: باید اعضای شورا جهت بررسی گزینه‌های انتخاب شهردار با هم همفکری کنند و فردی که  متعهد، مجرب، بومی و ترجیحا نیروهای درون سازمانی شهرداری رشت است را انتخاب کنند.

وی به هدایت و نظارت جدی و منصفانه بر عملکرد شهردار و حمایت قاطع از برنامه مدون وی و مجموع مدیران تحت امر شهرداری با اولویت شایسته سالاری تأکید کرد و ادامه داد: دفاع از حقوق کارمندان خدوم، پاکبانان زحمتکش و نیروهای خدماتی باید مدنظر قرار گیرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر شهرداری باید اصلاح شود، گفت: باید قوانین جدید و راهبردی برای رفاه حال شهروندان وضع شود.

درجزی همچنین به تعامل و همکاری صمیمی با اتاق اصناف در حمایت از واحدهای صنفی، تقویت مبلمان شهری و زیباسازی منظر و فضای عمومی شهر، توسعه پارک‌های ویژه بانوان را مهم خواند و افزود: با ایجاد نمایشگاه و فروش مستقیم تولیدات باید از تولیدکنندگان و فرش‌بافان بومی خانگی حمایت کنیم.

وی همچنین به توسعه ورزش‌های تخصصی و همگانی با کمک دستگاه‌های متولی جهت حمایت از جوانان و اهالی ورزش و نظارت جدی بر توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی، حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی تأکید کرد.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت پیگیری توسعه حرم مطهر فاطمه اخری(س) و راه‌های مواصلاتی آن، ایجاد بسترهای گردشگری نظیر تالاب عینک از طریق جذب سرمایه‌گذار و همچنین حمایت از واحدهای اقامتی جهت جذب توریست‌های داخلی و خارجی را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

درجزی همچنین از پیگیری آزادسازی حریم و پاکسازی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب، ساماندهی ترافیک شهر، پیگیری توسعه پروژه‌های کمربندی سطح شهر جهت تسهیل در ایاب و ذهاب، مناسب‌سازی خیابان‌ها و معابر و ورودی ادارات جهت سهولت تردد جانبازان، معلولین و سالمندان را از اهداف خود دانست.

وی پیگیری مطالبات کارکنان شهرداری در خصوص فعال کردن تعاونی مسکن و فراهم نمودن امکانات رفاهی  همچنین اجرایی شدن تبدیل وضعیت کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری رشت و تعیین تکلیف وضعیت پسماند و زباله شهر از جمله پروژه تصفیه‌خانه شیرابه زباله سراوان و پیگیری توسعه بازارچه‌های کوچک محلی به منظور ساماندهی کسب و کارهای خیابانی با در نظر گرفتن پارکینگ مناسب را مهم خواند.

علی درجزی قاضیانی کد ۴۶۴

Share