به بهانه درگیری لفظی در صحن شورا؛

شورای پنجم رشت همچنان بر مدار حاشیه؛ بی‌ثبات‌سازی مدیریت شهری ماموریت ممکن اعضا

بدون شک اگر هدف ما خدمت بوده و قرار است مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت حل شود، پروژه‌های نیمه تمام به تکمیل برسد و چنانچه سرمایه‌گذاری وارد شهر شود، بایسته است که شورا و شهری در یک راستا برای حل موانع همراه و همیار هم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته صحن شورای شهر رشت عرصه درگیری لفظی یک عضو شورا با شهردار رشت بود؛ اینبار به بهانه رانندگان استیجاری رشت!

درحالی که سیدمحمد احمدی در پاسخ به سوالات اعضای شورا توضیحاتی درباره آخرین وضعیت رانندگان استیجاری ارائه کرده بود اما یک عضو شورا با تندی و عصبانیت این توضیحات را نپذیرفت و کار را به جر و بحث کشاند!

اینکه اساسا چرا شهرداری رشت باید بیش از ۱۲۰ راننده استیجاری داشته باشد و چند نفر از این رانندگان به صورت تحمیلی توسط اعضای شورا به شهرداری اضافه شده‌اند و اساسا به چند نفر از رانندگان در شرایط فعلی الزاما نیاز است به کنار. اگرچه هنوز خبری از طرح سوال شهردار در این واپسین روزهای عمر شورای پنجم به بیرون درز نرده -البته از این شورا هیچ چیزی بعید نیست- اما بحث اصلی بر سر روندی است که طی ۴ سال اخیر پایه‌های مدیریت شهری را متزلزل کرده است.

اینکه ما هر از چندگاهی از ابزار سوال و استیضاح برای رسیدن به هر هدفی استفاده کنیم و برای رسیدن به مقصود خود شهردار را با این ابزارها تحت فشار بگذاریم نتیجه آن می‌شود، انتخاب ۹ شهردار منتخب و سرپرست طی ۴ سال و‌ ای کاش در چنین شرایطی مردم هم حق استیضاح و انحلال شورا را داشتند.

بدون شک اگر هدف ما خدمت بوده و قرار است مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت حل شود، پروژه‌های نیمه تمام به تکمیل برسد و چنانچه سرمایه‌گذاری وارد شهر شود، بایسته است که شورا و شهری در یک راستا برای حل موانع همراه و همیار هم باشند. البته منظور ما از همراهی نه آن چیزی است که مدنظر برخی اعضای شوراست.

 

Share