سرهنگ صفاری بیان کرد:

سه هزار خودروی متخلف ورودی به گیلان اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در زمان اعلام شده ممنوعیت ورود خودروها به استان؛ از نیمروز بیست و یکم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری حدود سه هزار خودروی غیر مجازدر راههای برون شهری استان اعمال قانون شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در زمان اعلام شده ممنوعیت ورود خودروها به استان؛ از نیمروز بیست و یکم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری حدود سه هزار خودروی غیر مجازدر راههای برون شهری استان اعمال قانون شدند.

سرهنگ جاور صفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین حدود یک هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیز با تذکر بازگردانده شدند.

وی یادآور شد: البته تعداد ورودی خودروها به گیلان طی مدت یاد شده نسبت به روزهای قبل ۲۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی از شهروندان خواست که با توجه به شرایط کرونایی برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه رانندگان در هر شرایطی علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

بر اساس مصوبه ستاد کرونا، با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان از ظهر روز گذشته سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ ماه جاری ممنوع است.

Share