در سومین روز از ثبت‌نام رقم خورد؛

ثبت نام نمایندگان فعلی و سابق مجلس در انتخابات ریاست جمهوری

در سومین روز از ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری برخی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم صبح امروز (پنجشنبه) در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران آغاز شد.

به گفته دبیر ستاد انتخابات کشور، مجموعاً در دو روز گذشته ۱۳۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه و برای شرکت در سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کردند.

گفتنی است، ستاد انتخابات کشور روز گذشته یکی از پرهیاهوترین روزهای خود را تجربه کرد چراکه شاهد حضور محمود احمدی‌نژاد و هوادارانش بود. سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رستم قاسمی، صادق خلیلیان، محمد عباسی، حسن سبحانی و محمدحسن قدیری ابیانه از دیگر چهره‌هایی بودند که در دومین روز ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفتند.

۱۶:۰۷« محسن مهرعلیزاده» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

«محسن مهرعلیزاده» معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات امروز (پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۳:۰۵ «علی مطهری» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«علی مطهری» نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

علی مطهری پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام مهمی برای دنیا و پیام رسایی برای غربی‌ها، کشورهای همسایه، چین و روسیه دارد و در رفع تحریم‌ها و احیای برجام قطعاً موثر خواهد بود و در بهبود زندگی مردم اثرگذار است.

مطهری گفت: افراد فکر نکنند شرکت و عدم شرکت ما در انتخابات فرقی نمی‌کند و فایده‌ای نخواهد داشت و کاری اصلاح نخواهد شد. ممکن است به همه مطالبات خودمان نرسیم ولی می‌توانیم به ۸۰ درصد آرزوهای خودمان برسیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نفع کاندیدای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان کناره‌گیری می‌کنید؟ تاکید کرد: من به طور مستقل وارد عرصه انتخابات شدم و نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان هم به من توجهی نداشته است. اینکه در آینده و در آستانه روز انتخابات چگونه بشود بستگی به رای کاندیداها دارد و کسی که رای بیشتری دارد، دیگران باید به او کمک کنند تا پیروز شود. بنده فعلاً تصمیمی برای اینکه به نفع کسی کنار بروم ندارم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که اگر تائید صلاحیت نشوید، واکنش شما چه خواهد بود؟ گفت: امیدوارم رد صلاحیت نشوم.

۱۲:۲۵ «رامین مهمانپرست» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

«رامین مهمانپرست» سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۱:۵۱ محمود صادقی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

«محمود صادقی» نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم و از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۱:۴۷ «رحمانی فضلی» از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بازدید کرد.

۱۱:۱۹ نماینده مردم بافق و مهریز در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد کشور حاضر شد.

۱۰:۱۵ «عرف» از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

جمال عرف صبح امروز و در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم در محل ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

وی از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بازدید به عمل آورد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه بازدید از روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک عید فطر، گفت: همانطور که شاهد هستید، روند ثبت نام به درستی در حال انجام است.

عرف با بیان اینکه تا پایان ساعت ثبت نام در روز گذشته ۱۳۰ نفر در انتخابات نام نویسی کرده‌اند، افزود: از ظرفیت مواد قانونی استفاده می‌کنیم. کلیه داوطلبانی که علاقه مند هستند ذیل ماده ۵۹ همه مدارک خود را در اختیار ما قرار می‌دهند و ما هم در انتها مدارک را در اختیار شورای نگهبان قرار می‌دهیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در عین حال افزود: به نظر می‌آید روند مناسبی در حال انجام است.

عرف با اشاره به تجمع هواداران یک داوطلب در مقابل وزارت کشور در روز گذشته، تصریح کرد: ما در شرایط بیماری کرونا هستیم و وزیر کشور رئیس قرارگاه عملیاتی کرونا است و توقع این است که در ستاد انتخابات پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

Share