امام جمعه سنگر: از عملکرد بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی تاسف می‌خورم

تایید صلاحیت‌ افراد معلوم الحال اگر نفاق و خیانت به رهبری نباشد، پس چیست؟!

امام جمعه سنگر نوشت: این اگر نفاق و دو رویی و خیانت به آرمانها و فرامین رهبری در جهت مبارزه با مفسدان و فساد گریبانگیر جامعه نیست چه میتواند باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد محمدیان امام جمعه سنگر با ارسال بیانیه‌ای از برخی مراجع استعلامی در روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها انتقاد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ناظران کاین جلوه در مرآی و منظر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند

با عرض معذرت از حضرت حافظ علیه الرحمه به جهت تغییر بیت ایشان اما حکایت بعضی نهادها و انقلاب نمایی های آنان همین گونه است که در پشت القاب و عناوین پاک عمل ناپاک میکنند و پرچم مبارزه با فساد را مزورانه در میدان بلند و مع الاسف در خلوت به دنبال تائید نمودن و اعطای قدرت به اشخاص مسأله دار هستند.

جای بسی تأسف است که در تعیین صلاحیت داوطلبان شوراها که استعلام آن به مراجع چندگانه سپرده شد و در ابتدا با حرکت انقلابی به شهادت آنچه ما از عزیزان نظارت دیدیم خصوصا به سبب عملکرد غیر قابل دفاع شوراها در این ایام که نارضایتی و ناکارآمدی شوراها را رقم زده بود در پی کوتاه نمودن دستان آلوده و فاقد صلاحیت در جلوس بر کرسی نمایندگی مردم در شوراها بود.

اما در کشاکش پایان تائید و رد و عدم احراز ها متاسفانه دیدیم که حضرات پایان نمایش را با یک تراژدی به نفع مافیای داستان و به ضرر مردم رقم زدند که اگر این روند ایشان ادامه پیدا کند و یا اصلاح نگردد صریح تر در آینده از ایشان نام خواهیم برد.

عملکرد متناقض و زشتی را برخلاف شعارهایشان رقم زدند بگونه ای که اشخاص معلوم الحال را جواب استعلام کتبی منفی دادند و در خلوت شفاهی سعی در گرفتن تائیدیه افراد معلوم الحال برآمدند این اگر نفاق و دو رویی و خیانت به آرمانها و فرامین رهبری در جهت مبارزه با مفسدان و فساد گریبانگیر جامعه نیست چه میتواند باشد.

حتما بعد ورود افراد مسأله دار به شوراها باید شاهد این باشیم که همین حضرات استعلامی پیراهن عثمان را علم کنند و خود داعیه دار مبارزه با فساد در میدان باشند غافل از آنکه خورشید حقیقت همیشه پشت ابر دوگانگی و نفاق نخواهد ماند و همه چیز روزی روشن خواهد گردید.

لذا از حضرات متصدی امر میخواهیم با کنار گذاشتن رفتار دوگانه و غیر انقلابی سعی در جهت عمل به منویات انقلاب و رهبری و پاسداری از خون شهیدان باشند تا از مرد میدان به جای فقط حکایت در منظر مردم سر مشق مردانگی بیاموزند و مشق خدمت به یادگار بگذارند.

در انتها به دور از شانتاژهای زشت و ژست مطالبه گری حضرات در فضاهای مجازی و تبلیغاتی و در غالب بیانیه ها و مرقومه ها لازم میدانم بر طبق شواهدی که اطلاع داریم از هیئات نظارت شهرستان به سبب عملکرد انقلابی آنها تشکر و تاسف خودم را نسبت به عملکرد غیر انقلابی بعضی مراجع استعلامی و بعضی نمایندگان به ظاهر انقلابی ابراز نمایم.

Share