قاسم نژاد در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه سوم خرداد تاکید کرد:

انتقال روحیه خودباروی دوران دفاع مقدس به جوانان برای رفع مشکلات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان وجود روحیه خودباوری در میان رزمندگان را زمینه ساز فتح خرمشهر دانست و گفت: این روحیه به جوانان امروز برای رفع مشکلات منتقل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم نژاد عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد این روز را نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: حماسه فتح خرمشهر روحیه خودباوری در نیروهای دفاعی ایران اسلامی را تقویت کرده و یکی از ویژگی‌های بارز این حماسه حضور جوانان بود.

وی با بیان اینکه اعتماد به جوانان و توانایی آنها زمینه حل مشکلات را فراهم می‌کند، افزود: امروز نیازمند انتقال خودباوری به نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان در راستای گشایش در امور کشور هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر زمینه ایجاد همدلی و انسجام ملی، سیاسی، نظامی و امنیتی در کشور شد.

وی همچنین با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: در همین راستا در روزهای اخیر شاهد اعتراضات مردم با وجدان در نقاط مختلف جهان علیه ظلم و بیداد رژیم صهیونیستی بوده‌ایم.

قاسم نژاد با بیان اینکه ملت فلسطین ده‌ها سال است که دربند رژیم صهیونیستی است، امروز شاهد بیداری وجدان‌های آگاه و هم آوا شدن ملت‌های آزاده دنیا با ملت فلسطین هستیم، افزود: ما نیز در کنار برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد، باید به این موضوع حیاتی جهان اسلام بپردازیم.

وی با تاکید بر لزوم فضاسازی‌های مناسب شهری و روستایی به مناسبت حماسه سوم خرداد، گفت: تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گلباران مزار شهدا و برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه‌هایی هستند که به مناسبت حماسه سوم خرداد در شهرستان‌های مختلف استان اجرا می‌شوند.

معاون استاندار گیلان ادامه داد: البته با توجه به شیوع کرونا، ناگزیر خواهیم بود برنامه‌ها را با تجمع حداقلی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار نمائیم و در این مسیر به صورت حداکثری از فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده شود.

Share