معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به گیلان | پلیس در آماده باش کامل است

سرهنگ مجید رسول‌زاده، معاون اجتماعی پلیس گیلان از افزایش ۲۵۵ درصدی ورود مسافر به این استان خبر داد، افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان و مسافران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون اجتماعی پلیس گیلان از ورود بیش از ۸۴۴ هزار خودرو از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس به گیلان خبر داد و گفت: ورود مسافر به این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۵۵ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مجید رسول‌زاده با بیان اینکه پلیس برای انجام ماموریت‌های ذاتی و اساسی خود که تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است، در آماده باش کامل است، افزود: پلیس گیلان برای تسهیل سفرهای نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران از تمامی ظرفیت‌های انتظامی، ترافیکی، پلیس‌های تخصصی، رده‌های اجرایی و کارکنان ستادی استفاده می‌کند.

وی به رانندگان توصیه کرد حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و با احترام به قوانین و مقررات از بروز هرگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان و مسافران است، تصریح کرد: دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) نیز در این ایام آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان در رابطه با عملکرد کارکنان پلیس است.

Share