فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد؛

کشته شدن عامل قتل‌های خانوادگی در کنگان توسط تک تیراندازان نوپو

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشته شدن عامل قتل های خانوادگی در کنگان طی یک عملیات هدفمند توسط پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: صبح امروز یکشنبه، در یک عملیات پیچیده و هدفمند عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت به‌دست تک‌تیراندازان نوپو پلیس کشته شد.

این قاتل ۵۰ ساله که «حدود بحرانی‌پور» نام داشت در ۲۶ اسفند یک نفر را به قتل رسانده بود و در شامگاه ۲۸ اسفند ابتدا یک نفر را کشته و سپس ۵ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رساند.

او پس از آن هم در بامداد ۲۹ اسفند یک نفر دیگر را کشت.

به‌گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، همگی این قتل‌ها به‌دلیل خصومت‌های شخصی و خانوادگی بوده است.

سردار خلیل واعظی به خبرنگار صداوسیما گفت: قاتل برنامه داشته دیشب در منطقه‌ای به‌نام گوده در کنگان دست به قتل‌عام بزند و چند تن دیگر از کسانی که با آنان خصومت داشته را بکشد. پلیس که از این موضوع آگاهی داشت این افراد را در مقر انتظامی پناه داده بود.

سردار واعظی در ادامه افزود: «حدود بحرانی‌پور» دیشب با هدف کشتن این چند نفر وارد فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان می‌شود که در تمام این مدت زیرنظر و رصد نیرو‌های ویژه و تیم‌های تخصصی پلیس شهرستان کنگان و استان بوشهر بود.

رئیس‌پلیس استان اضافه کرد: قاتل پس از ورود به مقر انتظامی شهرستان کنگان اقدام به گرفتن فیلم و عکس و انتشار می‌کند و در یک زمان مشخص پلیس به او اخطار می‌دهد که به‌علت تمکین‌نکردن، به‌دست نیرو‌های ویژه پلیس کشته می‌شود.

سردا واعظی گفت: این فرد سابقه یک قتل دیگر در سال ۱۳۷۲ و ۲۰ سال حبس به جرم حمل مواد مخدر در یکی از کشور‌های خلیج فارس را داشته است.

Share