در راستای رای دیوان عدالت

کارزار اعتراض به حذف سابقه معلمان فارغ‌التحصیل از دانشسراهای تربیت معلم

جمعی از معلمان با تشکیل یک کازار، اعتراض خود را به حذف سابقه معلمان فارغ‌التحصیل از دانشسراهای تربیت معلم اعلام داشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جمعی از معلمان با تشکیل یک کازار، اعتراض خود را به حذف سابقه معلمان فارغ‌التحصیل از دانشسراهای تربیت معلم اعلام داشته اند.

در متن اعتراض آمده است:

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض ادب
به استحضار می‌رساند تعداد زیادی از ما معلمان رسمی آموزش و پرورش که در سال‌های ۶۹ تا ۷۴ بر اساس قانون متعهدین خدمت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۶۹ جذب دانشسراهای تربیت معلم شدیم و با ثبت تعهد محضری به این عنوان مقرر شد که پس از ۴ سال آموزش با احتساب سنوات دانش‌آموزی در آموزش و پرورش استخدام شویم. متأسفانه در ان سال‌ها آموزش و پرورش زیر بار تعهد خویش نرفت و نهایتاً سال ۷۷ مشغول به خدمت شدیم.
در سال ۸۸ بر اساس رأی وحدت رویه دیوان عدالت اداری سنوات وقفه پس از فارغ‌التحصیلی با پرداخت حقوق به آموزش و پرورش ایجاب و با اصلاح احکام کارگزینی این کار انجام شد. اکنون که در سال آخر خدمت قرار داریم معاونت قضایی دیوان عدالت اداری اقدام به نقض رأی وحدت رویه سال ۸۸ نموده است و بر این اساس صندوق بازنشستگی و وزارت آموزش و پرورش از پذیرش سنوات وقفه پس از فارغ‌التحصیلی امتناع میکند.
از جنابعالی عاجزانه تقاضای رسیدگی و احقاق حق معلمان زحمتکش را داریم.
خداوند منان به جنابعالی و همه مسئولین خدوم این نظام سلامتی و توفیق عنایت فرماید.

https://www.karzar.net/graduates-of-daneshsara

Share