سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان؛

پایبندی به برنامه شورای ائتلاف شرط حضور در لیست انتخاباتی شوراها است

آقاجانی گفت: هدف ما پایبندی به مکانیسم شورای ائتلاف است و افرادی که در لیست شورای ائتلاف قرار می‌دهند باید خودشان را پایبند به برنامه شورا بدانند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان عصر روز یکشنبه در رشت برگزار شد.

سیاوش آقاجانی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این اهمیت آنچنان بالا است که حتی کسانی که چند سالی است، شعار تحریم انتخابات را سر می‌دهند خیلی محکم و قوی برای حضور در انتخابات اعلام حضور کردند و دشمنان نظام نیز می‌دانند مسیر تغییر در جمهوری اسلامی از انتخابات می‌گذرد.

وی ادامه داد: هدف از شورای ائتلاف این است که در دو قطبی انقلابی و غیر انقلابی بتواند نیروهای انقلابی دور هم گرد بیاورد و لیست واحد ارائه دهد.

آقاجانی با اشاره به اینکه برای رسیدن به دولت انقلابی نیاز به داشتن مجلس و قوه قضاییه انقلابی است، گفت: کام مردم الان تلخ است و امید‌ها را نا امید کردند و امید را تبدیل به یک واژه بی‌معنی کردند اما ما سعی داریم این امید را برگردانیم.

وی در مورد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در دوره قبل ریاست جمهوری انتخابات موفقی داشتیم و الان هم شورای ائتلاف استانی و شهرستانی در ایجاد وحدت شرکت خواهند کرد تا به گزینه واحد برسیم.

آقاجانی در مورد انتخابات شورای شهر، یادآور شد: مکانیسم آن نیز مانند مجلس خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که برای هر ۵۴ شهر لیست داشته باشیم. هدف ما پایبندی به مکانیسم شورای ائتلاف است و افرادی که در لیست شورای ائتلاف قرار می‌دهند باید خودشان را پایبند به برنامه شورا بدانند. برای هر حوزه یک سند راهبرد شهری نیز تهیه کردیم که نامزد‌ها باید به این برنامه عمل کنند.

وی گفت: شورای ائتلاف نگاهش این است که از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کنند و نتیجه بدهد و افرادی کارآمد باشند.

از عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم دفاع می کنم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در مورد وضعیت نمایندگان فعلی، گفت: از نمایندگان مجلس شورای ائتلاف دو توقع دارد، یکی اینکه اجرای وظایف نمایندگی و نگاه ملی به مسائل کشور در بحث قانون‌گذاری است و مورد بعدی اینکه در حوزه‌های انتخابیه خودشان و ارتباط گیری باهم دیگر خوب عمل کنند.

وی افزود: بنده از افرادی که به مردم معرفی کردیم و الان نماینده هستند دفاع می‌کنم، البته نقاط ضعفی وجود دارد و انتقادها را انجام خواهیم داد. این مجلس را انقلابی می‌دانم و به طور کلی همانطور که رهبر فرمودند این مجلس را انقلابی می‌دانیم.

آقاجانی با تاکید بر اینکه برای ارائه لیست نظر مردم برای ما ملاک است، گفت: برخی از اعضای اصولگرای شورای شهر اگر مردم از آن‌ها راضی نباشند در لیست ما قرار نخواهند گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی سایت شورای ائتلاف، گفت: این سایت برای کسانی که تمایل دارند در لیست شورای ائتلاف قرار بگیرند راه اندازی شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت به آدرس https://www.shorayeetelaf.com در آن ثبت نام کنند.

Share