رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

جان‌باختن زوج موتورسوار پس از تصادف با خودرو پژو ۲۰۶

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پژو ۲۰۶ و جان‌باختن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودرو پژو ۲۰۶ و جان‌باختن ۲ نفر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در خیابان شهدا شهرستان رودسر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی فردی ۶۰ساله و سرنشینی همسر ۵۸ساله وی با خودرو سواری پژو ۲۰۶ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تصریح کرد: در این حادثه زوج موتورسوار به دلیل شدت جراحات وارده از ناحیه سر در دم جان خود را از دست دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان پلیس علت این حادثه را دور زدن راننده موتورسیکلت در محل ممنوعه اعلام کرده‌اند.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از موتورسواران به زعم خود برای کوتاه شدن مسیر از بریدگی‌هایی که در بلوار برای تردد عابران پیاده تعبیه شده برای دور زدن استفاده می‌کنند که این تخلف رانندگان بسیار خطرناک باعث وقوع حوادث ناگواری می‌شود.

وی در پایان از موتورسواران خواست، ضمن رعایت تمامی قوانین رانندگی از دوربرگردان‌های مجاز برای دور زدن استفاده کرده و استفاده از کلاه‌ایمنی را فراموش نکنند.

Share