تعمیرات انواع اسپلیت در رشت

مهمترین فعالیت های گیل سرویس را میتوان فروش اسپلیت و تعمیرات در رشت دانست از جمله تعمیر کولر اسپلیت و تعمیر پکیج دیواری دانست.

تایم طلایی برای خرید و سرویس  کولر اسپلیت 

با توجه به اینکه هرساله کره زمین در حال گرمتر شدن هست بدون شک گذروندن تابستون بدون تجهیزات سرمایش خیلی سخت خواهد شد. خب اونچیزی که واضح هست با شروع فصل گرما کم کم تقاضا برای خرید کولر های اسپیلت بالا میره و هر ساله مقداری افزایش قیمت رو شاهد هستیم.

بهترین زمان برای خرید کولر اسپلیت   

قطعا ماه های سرد سال بهترین زمان برای خرید اسپلیت بحساب می آید مهمترین علت هم عدم تقاضا هست ، خیلی از مشتری ها به زمان خرید توجه نمیکنند و این کم دقتی باعث از دست دادن این فرصت طلای پیش آمده میشود. اما خبر خوش برای اون دسته از عزیزانی که نتوانستن در زمان مناسب خرید کولر خودشون رو انجام بدن این هست که مجمموعه گیل سرویس تمامی کولر های اسپلیت خود رو به همان قیمت زمستان میفروشد پس نگران نباشید و به راحتی برای خرید کولر اسپلیت در رشت  از صفحه فروشگاه کولر اسپلیت انتخاب و خرید کنید.

چه زمانی کولر رو سرویس کنیم  

در اوج گرمای تابستان قطعا خرابی کولر بد ترین اتفاق هست . برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد ما این است که حتما قبل از شروع فصل گرما (اواخر زمستان و اوایل بهار) کولر اسپلیت را روشن کنید تا گاز داخل کولر اسپیلت بچرخش در بیاید و اگر مشکلی درسیکل سرما وجود داشت توجه آن شوید و به همکاران تعمیرکار کولر اسپلیت ما در رشت اطلاع بدید تا قبل از شروع فصل گرما عیب یابی و تعمیر را انجام دهند

هرسال باید کولر اسپلیت رو سرویس کنیم ؟  

زمان تقریبی سرویس کولر اسپلیت هر دوسال هست که با توجه به محل نصب و میزان کارکرد دستگاه میتونه متفاوت هم باشه سرویس به موقع میتونه تاثیر بسیار بالای در کاهش مصرف برق و افزایش طول عمر دستگاه داشته باشد.تعمیرات انواع اسپلیت را به مجموعه گیل سرویس بسپارید

بهترین قیمت اسپلیت ؟  

فروشگاههای زیادی در حال فروش کولر اسپلیت هستند

فروشگاه اینترنتی گیل سرویس با سابقه طولانی در فروش و خدمات، بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را در سبد کالای خود دارد و از فروش و عرضه محصولات بی کیفیت امتناع دارد سابقه تعمیرات و فروش باعث معرفی با کیفیت ترین برندهای اسپلیت شده

نمایندگی خرید اسپلیت های جنرال 

گیل سرویس بعنوان یکی از نمایندگان محصولات اسپلیت جنرال در رشت در حال خدمات و فروش این محصولات است اسپلیت های جنرال در کشور ایران با توجه به قیمت مناسب دارای محبوبیت مناسبی هستند جدید ترین مدل کولر اسپلیت جنرال، طرح گلد نام دارد. که طراحی مناسب و قدرت سرمادهی عالی دارد.

برای آشنا شدن بیشتر با مجموعه گیل سرویس به سایت www.gilservic.ir سر بزنید

گیل سرویس فعالیت خودش رو از سال ۹۵ با تیمی جوان و فنی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شروع کرد و با گذشت زمان و نیاز مشتریان به خرید محصولات و درخواست مشاوره با تعمیرکاران ما مجموعه گیل سرویس تصمیم بر راه اندازی فروشگاه برای عرضه محصولات اصل و با کیفیت کند در حال حاظر مهمترین فعالیت های گیل سرویس را میتوان فروش اسپلیت،  و تعمیرات در رشت  دانست از جمله تعمیر کولر اسپلیت و تعمیر پکیج دیواری دانست.

Share