در ورزشگاه سردار جنگل رشت؛

شکست چوکا تالش در وقت های اضافه برابر بادران تهران

تیم چوکای تالش عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم بادران تهران رفت و در حالی که تا دقایق پایانی بازی با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود اما با دریافت ۳ گل در وقت های اضافه در نهایت بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال چوکای تالش برابر بادران تهران بازی بُرده را در دقایق پایانی با باخت عوض کرد.

 در ادامه بازی های هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان، تیم چوکای تالش عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم بادران تهران  رفت و در حالی که تا دقایق پایانی بازی با نتیجه  ۲ بر یک از حریف پیش بود اما با دریافت ۳ گل در وقت های اضافه در نهایت بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کرد.

گلهای چوکای تالش را کنعان طاهر نژاد و سامان نورمحمدی در دقایق ۱۲ و  ۴۹ وارد دروازه حریف کردند و گلهای بادران تهران در دقایق ۱۴، ۸۹ ، ۹۲ و ۹۶ توسط احسان پیرهادی، مرتضی خراسانی، حسین امامیان و ایمان غلامی به ثمر رسید.

تیم چوکای تالش با این نتیجه با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

پس از اتمام دیدار دو تیم، اعضای تدارکات و پشتیبانی باشگاه بادران تهران در اقدامی شایسته، رختکن محل بازی را نظافت کرده و تحویل میزبان دادند.

Share