فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در رضوانشهر | ۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی خوشابر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در یکی از محلات مطلع شده و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و در طی یک عملیات ضربتی ۶ تن از عاملان این نزاع دسته جمعی دستگیر شدند افزود: ۲ نفر دیگر از عاملان این درگیری به علت جراحت وارده به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر علت این نزاع دسته جمعی را اختلافات مالی برای خرید احشام عنوان کرد و اذعان داشت: در این راستا خودرو پژو ۴۰۵ متهمان توقیف و در پی بازرسی از آن ۲ تیغه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای دخیل در این درگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس و آرامش در بین شهروندان، با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share