مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان:

انقلاب اسلامی ایران خودباوری در مهندسین ایرانی را تقویت کرد

وحید خرّمی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ زمینه استفاده بیشتر از توان علمی و مهارت‌های مهندسین جوان ایران را که شمار قابل ملاحظه‌ای از آنان نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر داخل کشور بودند، فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وحید خرّمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز این شرکت که در اولین روز از دهه گرامی فجر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۱۳۵۷ زمینه استفاده بیشتر از توان علمی و مهارت‌های مهندسین جوان ایران را که شمار قابل ملاحظه‌ای از آنان نیز از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های معتبر داخل کشور بودند، فراهم کرد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان افزود: سالهای آغازین عمر جمهوری اسلامی ایران، همینطور دوران دفاع مقدس و پس از آن نوسازی کشور و ایجاد زیر ساخت‌های جدید مورد نیاز بویژه در خصوص سازه‌های آبی آوردگاهی بودند تا مهندسان ایرانی در این میادین علم و عمل زیر چتر جمهوری اسلامی ایران بالنده‌تر شود.

حجت الاسلام ابراهیم کمالی دبیر شورای فرهنگی آب منطقه‌ای گیلان نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین فرا رسیدن سالروز ولاذت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر گفت: انقلاب اسلامی ایران که یادگار بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است توانسته است طی این سال‌ها با هدایت رهبر فرزانه انقلاب، سیمای درخشانی از حکومت اسلامی را در سطح جهان اسلام به نمایش بگذارد.

دبیر شورای فرهنگی آب منطقه‌ای گیلان تاثیرات انقلاب اسلامی ایران را در داخل و خارج از مرز‌های ایران متنوع و کم نظیر دانست و گفت: تربیت چهره نورانی‌ای همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان شخصیتی بی‌بدیل در جهان اسلام خود نمونه‌ای از این تاثیرات مهم است.

گفتنی است در این جلسه موضوعات مختلف به تبادل نظر گذاشته و تصمیمات مقتضی نیز اخذ شد.

Share