در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

انصراف رمضانپور از حضور در انتخابات؛ تمایلی به کاندیداتوری در انتخابات شورا را ندارم

احمد رمضانپور نرگسی: اگرچه دخالت‌های بیرونی در این شورا بسیار زیاد بود، اما شورای پنجم در زیرساخت‌ها توانست عملکرد خوبی داشته باشد. علیرغم اختلاف‌نظرهای فراوان اعضای شورا توانستند برادرانه و خواهرانه در کنار یکدیگر برای این شهر کار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورا با تبریک ولادت امام محمد باقر (ع)، فرارسیدن سوم رجب شهادت امام هادی (ع) را نیز تسلیت گفت.

وی با اشاره به استعفای فرهام زاهد نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر رشت از این سمت، گفت: بنده با استعفای ایشان مخالفت کردم و اگر این استعفا به صحن نیز می‌آمد قطعاً با آن مخالفت می‌شد، ایشان نماد جوانان ما در شورا و استان هستند و ایشان نسبت به سن خود ۲۰ سال در حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جلوتر است.

ریاست شورا افزود: نگاه بنده به شورا بر این بود که پس از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب، چنین تلفیقی از افراد با توجه به تفکرات مختلف سیاسی در شورای پنجم شهر رشت، قابل‌توجه است. مردم در شورای پنجم به‌جز بنده افراد خوبی را انتخاب کردند و این تلفیق از افراد با دیدگاه‌های مختلف وجود نداشته و نخواهد داشت، اما بنده متأسف هستم که دخالت‌های بیرونی سبب شد تا نتوانیم به اهداف اصلی خود برسیم.

وی ادامه داد: اگرچه دخالت‌های بیرونی در این شورا بسیار زیاد بود، اما شورای پنجم در زیرساخت‌ها توانست عملکرد خوبی داشته باشد. علیرغم اختلاف‌نظرهای فراوان اعضای شورا توانستند برادرانه و خواهرانه در کنار یکدیگر برای این شهر کار کردند و با توجه به زمان باقی‌مانده به پایان شورای شهر رشت با تلاشی مضاعف به دنبال پیشرفت شهرمان خواهیم بود.

رمضانپور با درخواست از حجت جذب ریاست کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت، گفت: ۱۵ اسفندماه آخرین‌مهلت ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ است، کلیات و ریز مسائل مربوط به کمیسیون بودجه است و باید نظر کمیسیون بودجه و سایر کمیسیون‌ها ارائه شود تا کار با سرعت بیشتری پیش برود.

ریاست شورای اسلامی شهر رشت، تأکید کرد: بنده تمایلی به حضور در انتخابات شورا دارم، یک‌بار بر بنده تکلیف شد و دیگر نمی‌خواهم این مسئولیت بر عهده بنده باشد؛ اما از سایر عزیزان درخواست می‌کنم که برای این عرصه ورود کنند و انتخاباتی پرشور را داشته باشیم، با توجه به شرایط فوق برنامه طرح و لوایح به‌گونه‌ای باشد که جلسات طرح و لوایح در ابتدا و انتهای هرماه برکزار شود.

Share