حواشی دنیای سیاست؛

از هجوم به دفتر شورا تا هک صفحه استاندار | از حکم برای بهمن تا تعریف کردن توسط حسن

در این بسته خبری ویژه به اخباری که کمتر بدان توجه شده است پرداخته ایم؛ از هک صفحه استاندار گیلان تا هجوم به دفتر شورای شهر جیرنده!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در این بسته خبری ویژه به اخباری که کمتر بدان توجه شده است پرداخته ایم.

هجوم عده ای به دفتر شورای شهر جیرنده رودبار به قصد تصرف شورا

حرف تازه گزارش داد، رئیس شورای اسلامی شهر جیرنده از هجوم عده ای به دفتر شورای شهر جیرنده رودبار به قصد تصرف شورا خبر داد.
عارفه مجیدی رئیس شورای جیرنده در استوری اینستاگرام اعلام کرد: «عده ای به دفتر شورای شهر جیرنده با هدف تصرف دفتر شورا هجوم آوردند! به جایگاه نهاد مقدس شورا بی احترامی شد… دوربین مشرف به درب شورا که میتوانست این صحنه ها را ضبط کند رو به سقف تنظیم شده بود… »
عارفه مجیدی علاوه بر ریاست شورای شهر جیرنده، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رودبار نیز می باشد.

حضور مستقل رسول جماعتی در انتخابات

نماینده اسبق فومن و شفت بدون وابستگی به افراد، جریان، حزب و گروهی در انتخابات شوراها شرکت خواهد کرد.

غیرمنتظره نوشت: در پی انتشار خبری در خصوص احتمال حضور نام رسول جماعتی به‌عنوان یکی از افراد حاضر در لیستی به سرلیستی حامد عبدالهی عضو شورای اسلامی شهر رشت، شنیده‌ها از اطراف حکایت از آن دارد که جماعتی بدون وابستگی به افراد در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت شرکت خواهد کرد.

وی که سابقه نمایندگی مجلس ششم از حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفت را در کارنامه دارد، رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی فولاد ایران نیز می‌باشد و قطعاً حضور وی در انتخابات شوراها تنور انتخابات را داغ خواهد کرد.

از حکم برای بهمن تا تعریف کردن توسط حسن

رشت۲۰ نوشت: ۲۴ آبان سال جاری بود که حسن محمدیاری نماینده دوره اولی تالش در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای ورود شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) را به بازار سرمایه اتفاقی خوب عنوان کرد و الگوی مدیریت شستا را موفق عنوان نمود و خواستار تکثیر این موفقیت در عرصه جوان‌گرایی شد! جوان‌گرایی که احتمالاً حسن محمدیاری آن را به عینه مشاهده کرده است.

انتشار این گفتگو چندان عجیب نیست، مگر اینکه بخواهیم چند سؤال در خصوص برخی معیارها از این نماینده گیلان در مجلس مطرح کنیم، اما قضیه جایی سؤال‌برانگیز می‌شود که ۲۴ روز قبل از این مصاحبه پر از تعریف و تمجید از تأمین اجتماعی، بهمن محمدیاری برادر حسن محمدیاری و نماینده اسبق مردم تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی با حکم محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) به‌عنوان نماینده شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (سهامی عام) در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفتکش ایران (سهامی خاص) منصوب شد!

نکته جالب آنکه حسن محمدیاری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بوده که یکی از وظایفش نظارت بر حسن اجرای امور از جمله امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است!

از ابلاغ حکم برای برادر بزرگ‌تر تا تقدیر و تشکرهای برادر کوچک‌تر و حرف به میان آوردن از جوان‌گرایی آن‌هم ۲۴ روز پس از حکم صادر شده برای برادر ۵۸ ساله زمان زیادی فاصله وجود ندارد، اما هرچه که هست باید امیدوار بود که میان این حکم و آن تعریف و تمجیدها رابطه‌ای وجود نداشته و همه‌چیز اتفاقی بوده است.

هک صفحه استاندار با انگیزه مالی

شب گذشته در صفحه اینستاگرام ارسلان زارع پیامی به نمایش درآمده بود که خبر از هک این صفحه می‌داد.

به نقل از کلانشهر؛ هکر در پیامش تهدید کرده بود که اگر استاندار شش میلیون تومان به حسابش واریز نکند اطلاعات شخصی او را منتشر خواهد کرد.

این یک اتفاق نادر است که هکر با انگیزه‌‌ای شخصی و با درج شماره کارت بانکی‌اش اقدام به هک صفحه‌ی بالاترین مقام اجرایی یک استان کند.

Share