خبر خوش شهردار لنگرود؛

محور کنارگذر لنگرود در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد+ تصاویر

احداث محور کنارگذر میدان شهید املاکی منتهی به لیلاشهر بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه داشته و در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری گلبارودی فرماندار شهرستان لنگرود از روند اجرای پروژه محور کنارگذر (میدان شهید املاکی منتهی به لیلاشهر) بازدید کرد.

سید مهدی رجایی شهردار لنگرود در حاشیه این بازدید با اشاره به اعتبار ۴ میلیارد تومانی احداث این محور گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم تا دهه فجر، کار ساخت محور به پایان برسد و بعد از آن کار تعریض خیابان در اولویت قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به سرعت انجام کار توسط پیمانکار، از زمان‌بندی احداث این محور، علیرغم شرایط نه چندان مناسب آب و هوایی ما پیشرفت خوبی داشته ایم و امروز شاهد بتن‌ریزی پل هستیم که مرحله نهایی آن بوده و بعد از آن رمپ پل نصب خواهد شد.

شهردار لنگرود همچنین ادامه داد: با اجرای این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی در سطح شهر لنگرود خواهیم بود و کسانی که مقصد آنان به سمت محلاتی مانند لیلاشهر، رکج محله، راه پشته، آنسرمحله، خراط محله و … است، می‌توانند از این مسیر عبور کرده و دیگر وارد شهر نشوند.

رجایی با بیان اینکه این محور روستاهای همجوار را نیز تحت پوشش خبر می‌دهد، تصریح کرد: ۶ ماه پیش عملیات اجرایی آغاز شده است و امیدواریم با افتتاح این محور، مردم بتوانند از آن به خوبی بهره برداری کنند.

گفتنی است، فرماندار لنگرود نیز ضمن رضایت عملکرد شورا و مدیریت شهری لنگرود از اجرای پروژه های عمومی قدردانی کرد.

Share