مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

عضویت ۸۵ درصدی فرهنگیان گیلانی در صندوق ذخیره فرهنگیان

محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: صندوق ذخیره با مدیریت علمی و به روز در مسیر سودآوری قرار دارد و منافع آن بی‌کم و کاست متعلق به اعضای آن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: صندوق ذخیره با مدیریت علمی و به روز در مسیر سودآوری قرار دارد و منافع آن بی‌کم و کاست متعلق به اعضای آن است.

محمد رحمتی در کنفرانس ویدئویی مشترک مدیران آموزش و پرورش و کارگروه استانی صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به عضویت ۸۵ درصدی فرهنگیان شاغل در صندوق ذخیره اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت علمی و سودآوری مناسب، انگیزه جامعه فرهنگی برای بیشتر سهم الشرکه ماهیانه افزایش یافته است.

وی با برشمردن برخی امتیازات عضویت و افزایش سهم الشرکه اعضا در صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: از جمله مزایای عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان آن است که اعضا، سهم سپرده‌گذاری شده، سهم برابرِ دولت و سود قابل توجه حاصل ازمجموع این دو را به صورت یک جا و در کمترین زمان ممکن بعد از بازنشستگی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام خبر رشد ۳۴ درصدی سود سالانه صندوق خاطرنشان کرد: جهش سودآوری و خلق ثروت در صندوق چشمگیر است و مسئولان کارگروه‌ها در شهرستانها و مناطق وظیفه اخلاقی و قانونی دارند تا همکاران فرهنگی را از این مزایا و مواهب آن مطلع کنند تا مبادا در آینده شرمنده برخی از آن‌ها بابت بی‌اطلاع نگهداشتن‌شان از این فرصت شویم.

وی با اشاره به دیدار و مذاکرات انجام شده با مسئولان کشوری و استانی اظهار داشت: برنامه ریزی و تمهید مقدمات لازم برای ساخت مسکن ویژه فرهنگیان عضو صندوق در استان صورت گرفته است و به زودی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

قربانعلی رضایتی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر کارگروههای شهرستانی و منطقه‌ای صندوق در نواحی مختلف استان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم مطابق برنامه‌ها و هدف‌گذاری صورت گرفته، نسبت به آگاه‌سازی همکاران از مزایای عضویت در صندوق و فرصت‌هایی که به وجود خواهد آورد؛ حرکت رو به رشد صندوق ذخیره فرهنگیان را تقویت و تسریع کنیم چرا که رشد سرمایه و ثروت صندوق در نهایت باعث افزایش سود و سهم همکاران عضو خواهد شد.

Share