مدیرعامل شرکت آبفای گیلان؛

تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در هفته سوم اسفند ماه به بهره برداری خواهد رسید

مدیرعامل آبفای گیلان کتاب دلگرمی‌ها و همراهی‌ها در پویش #هرهفته_الف_ب _ ایران، اهدایی وزیر نیرو را به رئیس دانشگاه گیلان تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با حضور در دانشگاه گیلان، کتاب رونمایی شده وزارت نیرو با عنوان دلگرمی‌ها و همراهی‌ها که در راستای ارسال گزارش عملکرد پویش #هرهفته_الف_ب _ ایران به سازمانهای همکار ارائه شد را از سوی وزیر نیرو به رئیس دانشگاه گیلان اهدا کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح این پویش اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲۷ پروژه با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان افتتاح و به بهره برداری رسید و با توجه به اجرای موفق آن، در سالجاری با تغییر طرح و نگرش در قالب ساخت و سازها و ساز و کارها، ۲۵۰ پروژه به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های استان گیلان نیز طی هفته گذشته به بهره برداری رسید، تصریح کرد: تصفیه خانه بزرگ آب گیلان نیز در قالب برنامه‌های این پویش در هفته سوم اسفند ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل آبفای گیلان هدف از اصلاح ساز و کارها را، اصلاح رویه‌هایی دانست که بتوان خدمات بهتری ارائه نمود.

در ادامه دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان ضمن ابراز خرسندی از نگاه علمی وزارت نیرو تصریح کرد: با این نگاه ارزشمند و ارتباط خوب شرکت آب و فاضلاب استان با دانشگاه گیلان، امیدواریم نقش بهتری در پروژه‌های پژوهشی ایفا کنیم.

وی همچنین به تحول در فرآیندها تأکید نمود که استفاده از متخصصان این دانشگاه با توجه به مقتضیات شرایط بومی و نگاه روانشناسی مردم گیلان، می‌تواند برای تحقق اهداف شرکت همکاری مناسبی باشد که زمینه ساز، تربیت دانشجویان با دانش و اطلاعات روز می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان ضمن تشکر از تلاش مجموعه وزارت نیرو، نگاه مثبت این وزارتخانه به پروژه‌های دانشگاهی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: پایان نامه دانشجویان براساس موضوعات اجتماعی و مسائل روز جامعه است که این همکاری از ارزش بالایی برخوردار است و ثمره آن متوجه جامعه خواهد شد.

گفتنی است طرح سازه خودهواده با مشارکت دانشگاه گیلان در راستای ارتقاء کیفیت آب اجرا شد و در هفته پژوهش بعنوان، طرح فناور برتر انتخاب شد.

Share