بررسی وضعیت جوجه‌کشی در استان‌های شمالی کشور

امکان خرید دستگاه جوجه کشی با قیمت ارزان و نیز سادگی فرایند جوجه کشی با دستگاه، عده ای دیگر در مناطق شمالی را به این نتیجه رساند که جز تفریح و عادت، می توانند دلایل دیگری مثل کسب درآمد هم از انجام این کار داشته باشند.

جوجه کشی در استان های شمالی کشورخرید دستگاه جوجه کشی، حالا به نقطه شروع فرایند بسیاری از کسب و کارها در سراسر استان های کشور تبدیل شده است. امروز افراد و خانواده های زیادی در سراسر نقاط ایران، روی به حرفه جوجه کشی با دستگاه آورده اند و در این بین، استقبال معنادار استان های شمالی، مخصوصاً استان گیلان از این حرفه، بسیار جالب توجه است. وجود دستگاه جوجه کشی و امکان شبیه سازی شرایط مساعد برای بیرون آمدن جوجه ها از تخم نطفه دار توسط این دستگاه، باعث شده که بسیاری از افراد در استان گیلان، حتی خیلی از آنهایی که سابقه ای طولانی در پرورش جوجه به صورت طبیعی داشتند، از این روش استقبال خوبی داشته باشند.

امکان خرید دستگاه جوجه کشی با قیمت ارزان و نیز سادگی فرایند جوجه کشی با دستگاه، عده ای دیگر در مناطق شمالی را به این نتیجه رساند که جز تفریح و عادت، می توانند دلایل دیگری مثل کسب درآمد هم از انجام این کار داشته باشند. افزایش آمار ورود به صنعت جوجه کشی با دستگاه، چه در شهرها و چه در روستاهای استان گیلان و همچنین سایر استان های شمالی، قابل توجه و چشمگیر است. این آمار به این دلیل در استان های شمالی بالاخص استان گیلان، اهمیت دارد که این استان ها، همواره به لحاظ نرخ رسمی اشتغال، جایگاه نامناسبی در مقایسه با استان های دیگر کشور داشته اند و معضل بیکاری، در این مناطق، پررنگ تر از نواحی دیگر کشور به چشم می خورد. گزاره معروفی وجود دارد که می گوید فقر و محرومیت خطه‌ گیلان و استان های شمالی، در پس طبیعت سبز و انبوهشان، پنهان شده و اگر قدری بیشتر در این باره تحقیق کنیم، خواهیم دید که واقعاً هم همینطور است.

جوجه کشی در استان گیلان

حالا به لطف جوجه کشی با دستگاه، بسیاری از گیلانی ها، این حوزه را به عنوان یکی از زمینه های کاری جدی و اصلی خود انتخاب کرده اند و با بهره برداری هوشمندانه از پتانسیل بالای سودآوری آن، درآمد خوبی از این راه کسب می کنند. در این میان، بانوان شهرهای استان های شمالی هم نقش فعالی در این صنعت دارند و با مشارکت در این کسب و کار، به شرایط اقتصادی خانواده، کمک زیادی می کنند. امکان فعالیت در خانه، به بانوان اجازه می دهد که بدون درگیری با چالش های کاری، فرهنگی یا عرفی حاکم بر جامعه، ضمن استفاده بهتر از وقت، در صحنه ی اقتصادی خانواده، به یک مهره مهم، استراتژیک و تاثیرگذار تبدیل شوند.

جوجه کشی در گیلان

سود جوجه کشی با دستگاه

یکی از دلایلی که جوجه کشی با دستگاه را به فعالیتی پرسود و یک گزینه کاریِ جذاب تبدیل می کند، هزینه سرمایه گذاری اندک برای آغاز به این کار است. در روزهایی که آغاز بسیاری از کسب و کارها، حداقل به چند ده یا حتی چند صد میلیون تومان سرمایه نیاز دارد، افراد حتی با دو میلیون تومان پول هم می توانند نسبت به خرید دستگاه جوجه کشی اقدام نموده و رسماً کارشان را در این حوزه، آغاز کنند. ضمن اینکه هزینه متوسط تولید هر جوجه با دستگاه جوجه کشی، اندک است و همین امر، باعث می شود فروش جوجه ها، حاشیه سود بالایی را عاید تولیدکنندگان نماید.

سود جوجه کشی با دستگاه

پیش بینی وضعیت جوجه کشی در کشور

با ارزیابی روند فعلی، انتظار می رود که افراد بیشتری در استان گیلان و دو استان شمالی دیگر یعنی گلستان و مازندران، از طریق مبادرت به خرید دستگاه جوجه کشی، وارد این صنعت شوند و برای کسب سهم بیشتر و جایگاه بهتر در این بازار پررونق، تلاش کنند. البته افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، برای شروع کار، درباره موضوعاتی مثل نوع جوجه تولیدی، مدل دستگاه، لوازم جانبی و … به اطلاعات دقیق و تخصصی نیاز دارند. شرکت بلدرچین دماوند، مجموعه ای متخصص و باسابقه در صنعت جوجه کشی است که با ارائه اطلاعات لازم، به این دسته از عزیزان در راه اندازی فرایند جوجه کشی با دستگاه، کمک می کند. مهم تر آنکه، این شرکت، به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و نمایندگی های فعال در سراسر ایران، خودش یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی و تجهیزات جانبی آن در ظرفیت ها و مدل های مختلف است که با عرضه مستقیم محصولاتش، امکان خرید بهترین دستگاه ها با ارزان ترین بهای خرید را برای متقاضیان گرامی فراهم می کند.

برای مشاهده محصولات و قیمت ها میتوانید بلدرچین دماوند را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت رسمی شرکت به آدرس https://dquail.com شوید و انواع دستگاه جوجه کشی و لوزام جوجه کشی پرندگان را بررسی و مقایسه کنید.

Share