دبیر ششمین دوره جشنواره خبر داد؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر گیلان تمدید شد

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر گیلان تا پنجم دی‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم افشاری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار دیارمیرزا، با اشاره به استقبال خوب اهالی رسانه گیلان از ششمین جشنواره ابوذر اظهار کرد: بنا به درخواست اهالی رسانه استان و موافقت رئیس جشنواره ابوذر گیلان، مهلت دریافت آثار تا ساعت ۲۴ پنجم دی‌ماه تمدید شد.

وی محور کرونا و کمک مؤمنانه را پرکارترین محور جشنواره ابوذر گیلان برشمرد و افزود: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مؤمنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی محورهای موضوعی و فرصت‌ها و معضلات برنج و چای از محورهای بومی و ویژه این جشنواره هستند.

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر گیلان با اشاره دریافت بیش از ۸۰۰ اثر در قالب‌های مختلف از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی در ششمین دوره جشنواره ابوذر گیلان تصریح کرد: ۱۰ قالب جشنواره شامل خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، و فیلم کوتاه است که قالب‌های عکس، گزارش و مصاحبه بیشترین استقبال و قالب‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک و مقاله کمترین شرکت‌کننده را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.

افشاری با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند سه اثر در قالب‌های مختلف ارسال کند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به وب‌سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال و در صورت‌عدم موفقیت در ارسال ثبت سه نسخه پشتیبان، ارسال پیام واتس اپ به شماره ۰۹۱۱۵۰۲۴۷۱۳ و ارسال به پست الکترونیکی gilanaboozar6@gmail. com یا به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه تحویل دهند.

Share