روایت مسئولان از یک جنایت؛

قتل عام هولناک ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان | فعلاً انگیزه قتل مشخص نیست

همزمان با قتل عام هولناک اعضای یک خانواده ۵ نفره در تویسرکان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت مرموز آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با قتل عام هولناک اعضای یک خانواده ۵ نفره در تویسرکان، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت مرموز آغاز شد.
به گزارش «ایران»، شامگاه سه شنبه مرد میانسالی با مراجعه به گاوداری پسر عمویش در روستای مرادآباد تویسرکان متوجه غیبت وی و اعضای خانواده‌اش می‌شود در ادامه با مشاهده آثار خون و درگیری در محل بلافاصله موضوع را به پلیس خبر می‌دهد. دقایقی بعد که مأموران به محل حادثه رسیدند، در بازرسی از محل ابتدا جسد دختر جوان خانواده و سپس چند متر دورتر از وی جسد پدر خانواده را که هر دو به قتل رسیده بودند، کشف کردند. با گزارش این جنایت مرموز، پیگیری و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس درباره بررسی ابعاد این حادثه ادامه یافت تا سرنخی از مادر و دو پسر خانواده که ناپدید شده بودند نیز پیدا شود.
سرهنگ «رضا زارعی»، جانشین انتظامی استان همدان در تشریح این جنایت گفت: به دنبال کشف جسد ۲ عضو خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و ناپدید شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن شدن ابعاد حادثه و پیدا کردن آن‌ها آغاز شد تا اینکه روز پنجشنبه با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۵ نفر رسید.
وی اظهار داشت: تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری شناسایی و کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق درخصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.
سرهنگ زارعی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تأکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف علت و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده همچنان ادامه دارد.

توضیحات دادستان
علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان با تشریح جزئیات قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان گفت: افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتطامی شناسایی شده‌اند و دستور تعقیب آنان صادر شده است.
وی در ادامه گفت: روز سه‌شنبه ۲۵ آذر به واسطه تماس یکی از بستگان این خانواده مبنی بر غیبت خانواده مقتول و مشاهده خون در اطراف گاوداری آن‌ها، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان اظهار کرد: در همان شب نخست، جسد دختری حدوداً ۳۰ساله در باغ نزدیک به گاوداری در حوالی روستای مرادآباد کشف شد؛ اما خبری از دیگر اجساد نبود، از این رو تیم تجسس با همراهی سگ‌های جسدیاب و با کمک هلال احمر به منطقه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه جسد پدر خانواده نیز به فاصله حدود ۱۰۰ متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد، افزود: شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق ۷۰ متر رها کرده باشند.
بهادری تصریح کرد: از این رو با جرثقیل و یک تیم غواصی اجساد مادر و دو فرزند پسر از درون چاه بیرون آورده شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان، عنوان کرد: هرچند تا جواب پزشکی قانونی اعلام نشود، نمی‌توان علت اصلی مرگ را به طور شفاف گفت؛ اما ظواهر امر نشان از این دارد که مقتولان بر اثر ضربه با شیء سخت به قتل رسیده‌اند. وی با بیان اینکه افرادی در مظان ارتکاب این قتل هستند که توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستور تعقیب آنان صادر شده است، تأکید کرد: فعلاً انگیزه قتل مشخص نیست و بی‌تردید هر زمان که ابعاد تازه‌تری از این جنایت کشف شود، بلافاصله موضوع برای مردم شفاف‌سازی خواهد شد.

Share