مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

با نصب اپلیکیشن «برق من» به مراجعه حضوری نیاز ندارید+ لینک دانلود

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به ارائه خدمات جدید، افزود: به منظور دسترسی آسان به خدمات برق فقط با نصب اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) می‌توانید از خدمات متعدد بهره‌مند شوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم و مشترکین استان گیلان برای استفاده از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان به مراجعه حضوری و حتی تماس تلفنی نیاز ندارند چون اپلیکیشن برق من کار آنان را آسان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به ارائه خدمات جدید، افزود: به منظور دسترسی آسان به خدمات برق فقط با نصب اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) می‌توانید از خدمات متعدد بهره‌مند شوید.

مهدی محمدجانی اضافه کرد: نصب اپلیکیشن برق من علاوه بر تسریع درخدمت‌رسانی باعث همراهی در قطع چرخه شیوع بیماری کووید ۱۹می شود چون همه خدمات مورد نیاز مردم بدون مراجعه حضوری انجام می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به تنوع خدمات اپلیکیشن برق من گفت: مردم و مشترکین استان گیلان می‌توانند از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان شامل تغییر نام، تغییر مکان داخلی انشعاب، ثبت خاموشی، خاموشی‌های من، رفع خطر از تاسیسات مخاطره‌آمیز، درخواست رفع حریم، اعلام مشکل روشنایی معابر، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، ثبت خسارت وارده به شبکه، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مردم، ثبت مکاتبات مراجعین حوزه برق، استعلام شبکه موجود توسط سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیره که همه این خدمات بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری فقط با نصب اپلیکیشن برق من برخوردار شوند.

وی یادآور شد: در استان گیلان نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک برق تحت پوشش این شرکت هستند که همه این عزیزان می‌توانند با نصب اپلیکیشن و وارد کردن شناسه ۱۳ رقمی اشتراک برق خود از آخرین اطلاعات طرح برق امید مطلع شوند.

لینک دانلود اپلیکشن برق ایران:

https://saapa.ir/mobile-app

Share