آیت الله فلاحتی در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش مستقر در گیلان:

اطاعت از فرماندهی کل قوا است که توانسته قدرت‎های سلطه‌گر را در مقابل ایران به زانو درآورد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اطاعت از فرماندهی کل قوا است که تاکنون توانسته قدرت های سلطه گر جهانی را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورد و این ارزش باید به نسل جوان انتقال داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده ارشد ناوگان شمال به همراه فرماندهان آموزش تخصص‌های دریایی رشت و فرمانده یگان پشتیبانی منجیل به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سلام و درود به ارواح پاک شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش به ویژه شهدای ناوهای سبلان و سهند که در راه مقدس نظام اسلامی تا پای جان ایستادند.

وی با تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: تاریخچه نیروی دریایی ایران مربوط به ۵۰۰ سال قبل از میلاد و روزگار هخامنشیان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آغاز جنگ تحمیلی اقتدار خود را به منصه ظهور رساند، خاطرنشان کرد: عملیات مروارید که منجر به نابودی سکوهای نفتی عراق شد، در تاریخ نیروی دریایی ارتش ایران جاویدان شده است.

آیت الله فلاحتی به اقتدار بازدارندگی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ایران با به روزرسانی تجهیزات خود در عرصه دفاعی مقتدرانه ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه جنگ‌ها در دنیای معاصر ناجوانمردانه‌تر از طول تاریخ است، بیان کرد: ترور شهید محسن فخری زاده مصداق بارز جنایت دولتی توسط رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به روایتی مبنی براینکه اجر شهید در آب دو برابر شهید خشکی است، اشاره کرد و یادآور شد: افتخارآفرینی و جانفشانی نیروی دریایی راهبردی ارتش باید به نسل معاصر انتقال داده شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی حضور فعال دارد، تصریح کرد: حضور فعال نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین المللی در دل آمریکایی‌ها رعب ایجاد کرده است.

وی، امنیت و توسعه را اولویت برنامه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: امنیت و توسعه در کنار هم می‌تواند ارزش‌های اقتصادی و فرهنگی را به ارمغان آورد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امنیت و توسعه در سایه نیروی دریایی مقتدر محقق می‌شود، اضافه کرد: رمز رشد و تلاش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین المللی در سایه اعتقاد به آرمان‌های اسلامی محقق شده است.

آیت الله فلاحتی، اعتقاد به ارزش‌ها در کنار ارتقای صنعت دریایی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش را کارساز خواند و تصریح کرد: اطاعت از فرماندهی کل قوا است که تاکنون توانسته قدرت‌های سلطه‌گر جهانی را در مقابل ایران اسلامی به زانو درآورد و این ارزش باید به نسل جوان انتقال داده شود.

تحریم‌ها نتوانسته تاثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران داشته باشد

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمال نیز در دیدار مذکور اشاعه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به نقاط مختلف دنیا را از وظایف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: مبارزه با پدیده شوم دزدی دریایی و برقراری امنیت دریایی از وظایف گسترده این نیرو در آب‌های بین المللی محسوب می‌شود.

امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری به شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: اعمال تحریم‌ها نتوانسته تاثیری در ارتقای رزم نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش داشته باشد.

Share